AUTOMATYZACJA I ROBOTYZACJA W MAGAZYNIE I CD
Zapraszam na dwa spotkania online WAREHOUSE EXCELLENCE 4.0 - wdrożenia, wyzwania, trendy. Formuła tym razem wirtualna, ale z zachowaniem najwyższej klasy meritum, walorów praktycznych i możliwości networkingowych.
Motyw przewodni pierwszego spotkania - w terminie 20-21 kwietnia 2021 roku - to AUTOMATYZACJA I ROBOTYZACJA W MAGAZYNIE I CENTRUM DYSTRYBUCYJNYM.
Omówimy poszczególne etapy procesu, sprawdzone rozwiązania techniczne, wyzwania.
Wiemy, iż automatyzacja powoduje wzrost efektywności logistyki, jednak konieczna jest analiza realnych możliwości i kosztów wdrożenia. Jak dobrze zaplanować automatyzację, na co zwrócić szczególną uwagę, jakie mogą być słabe punkty?
Drugie spotkanie – w terminie 27-28 kwietnia 2021 roku - będzie poświęcone nowoczesnemu zarządzaniu magazynowaniem, a także trendom i efektywnym wdrożeniom OPTYMALIZACJI PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, kosztów, czy zapasów magazynowych.
Rzeczywistość po-covidowa będzie wymagała wielu zmian, elastyczności i dobrego planowania, aby osiągnąć cele, które sobie założyliśmy.
Czego sobie i Państwu życzę! A tymczasem zapraszam do udziału w konferencji i wzajemnej wymiany doświadczeń.
W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu: 22 402 64 66 lub adresem poczty elektronicznej kdutkalska[at]movida.com.pl.
20 kwietnia, 10.00 -14.00
21 kwietnia, 10.00 -14.00
Serdecznie zapraszam!
![]() |
Katarzyna Dutkalska Senior Project Manager |
MOVIDA #CONNECTED to najlepsze praktyki konferencyjne w formacie online!
• merytoryczne prelekcje wygłoszone przez doświadczonych ekspertów
• wirtualne zwiedzanie
• wyłącznie studia przypadków
• wymiana doświadczeń
• dyskusje networkingowe
- Automatyzacja i robotyzacja: ROZWIĄZANIA TECHNICZNE, INTEGRACJA SYSTEMOWA
- CZYNNIKI UZASADNIAJĄCE INSTALACJĘ automatyki w centrach dystrybucyjnych
- KORZYŚCI, WYZWANIA, KOMPETENCJE
- SYSTEMY JEZDNE wspierające automatyzacje SYSTEMÓW INTRALOGISTYCZNYCH
- AUTOMATYZACJA MAGAZYNU MROŹNICZEGO - szanse i wyzwania
- ANALIZA WDROŻENIA, KORZYŚCI I KOSZTÓW automatyzacji
- automatyzacja procesów TRANSPORTOWO-MAGAZYNOWYCH
- INNOWACYJNE INWESTYCJE magazynowe
MOVIDA#CONNECTED zachowuje wszystkie tak wysoko cenione przez Uczestników, cechy masterclass: zarówno prelegenci, jak i uczestnicy to praktycy o znaczącym doświadczeniu, a w meritum klasy master wpleciony został czas na wymianę doświadczeń, interaktywne dyskusje i skuteczny networking.
Spotkanie kierujemy do:
- Dyrektorów i Kierowników Magazynów
- Dyrektorów i Kierowników Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
- Dyrektorów i Kierowników ds. Logistyki Magazynowej
- Dyrektorów i Kierowników Logistyki Wewnątrzzakładowej
- Dyrektorów Operacyjnym
- Dyrektorów ds. Inwestycji
- Kierowników Zespołów Magazynów
- Automatyków/ Głównych Automatyków
- Kierowników Działów Projektowych
- osób odpowiedzialnych za zarządzanie łańcuchem dostaw i optymalizację procesów






PARTNER SPOTKANIA:
![]() |
Budowę Centrum Dystrybucyjnego Meble Wójcik rozpoczęto 11.09.2018, a już 1.06.2019 nastąpiło jego pełne uruchomienie.
POWIERZCHNIA magazynu to 24,5 tys. mkw. Jego pojemność to 42 tys. miejsc paletowych.
To jeden z najnowocześniejszych obiektów magazynowych zlokalizowany w najbliższej okolicy Elbląga, budowany z myślą o zwiększeniu dostępności produktów dla naszych klientów, a co za tym idzie przyspieszenia realizacji ich zamówień.
W Centrum Dystrybucyjnym zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań, począwszy od akumulatorowni z systemem kolejkowania, przez nowoczesne wózki do pickingu zespołowego, a skończywszy na systemie przywoływania kierowców do załadunku.
Zastosowanie wielu nowoczesnych rozwiązań pozwala nam się wpisywać w odważną strategię firmy Meble Wójcik oraz poszerzać ofertę usług, które możemy zaproponować naszym partnerom biznesowym.
POTWIERDZENIE I WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Trzy dni przed terminem rozpoczęcia masterclass, otrzymają Państwo indywidualny kod dostępu i link do spotkania on-line.
- Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.
KOSZT UCZESTNICTWA: 1390zł + 23% VAT
Przy zgłoszeniu 2 osób lub na 2 spotkania- rabat 5%
![]() |
![]() |
Małgorzata Jasik Key Account Manager |
Alicja Mrozowicz Senior Key Account Manager |