PRODUCTION EXCELLENCE - automatyzacja, robotyzacja

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

Serdecznie zapraszam na wydarzenie online MOVIDA#CONNECTED skierowane do osób zarządzających szeroko rozumianym obszarem produkcji.

PRODUCTION EXCELLENCE [MACHINE - automatyzacja • robotyzacja • wyzwania i rozwiązania • optymalizacja • rozwój] odbędzie się 18-19 marca 2021 roku.

Przedstawiamy Państwu wyjątkową platformę wymiany wiedzy i doświadczeń sprawdzonych przez ekspertów w obszarach, które wydają się teraz szczególnie istotne.

W tej części wydarzenia przedstawimy sprawdzone i najbardziej efektywne rozwiązania – systemowe, informatyczne, organizacyjne - do optymalizacji działań i procesów oraz automatyzacji i robotyzacji, a także bardzo praktyczne podejście do wykorzystania danych z systemów zarządzania, także autorskich.

 

 

 

Prelegenci-Praktycy omówią studia przypadków z firm:

  • BorgWarner Poland Sp. z o.o.
  • DGS Poland Sp. z o.o.
  • PrimeBerg Engineering Sp. z o.o.
  • SMP Poland Sp. z o.o.
  • MEGATECH Industries Tomaszów Sp. z o.o.
  • INVENTEN

W przypadku pytań merytorycznych jestem do Państwa dyspozycji pod numerem 22 626 02 62 lub adresem asystentka[at]movida.com.pl.

Zapraszamy

18 marca 2021 w godzinach 10.00-15.00
19 marca 2021 w godzinach 10.00-15.00

Izabella Kiriczok

Prezes

 

MOVIDA #CONNECTED to najlepsze praktyki konferencyjne w formacie online!
• merytoryczne prelekcje wygłoszone przez doświadczonych ekspertów
• wyłącznie studia przypadków
• gwarancja wysokiej jakości
• wymiana doświadczeń
• dyskusje networkingowe

Kluczowe tematy 
  • ZINTEGROWANE SYSTEMY ZARZĄDZANIA NA BAZIE PROCESU PRODUKCJI – podejście operacyjne i procesowe
  • ZAAWANSOWANA OPTYMALIZACJA PROCESOWA
  • SYSTEM ORGANIZACJI DZIAŁU WSPARCIA TECHNOLOGICZNEGO – rozwiązania AUTORSKIE
  • AUTOMATYZACJA W PRAKTYCE – koszty, proces, wyniki
Atuty spotkania 

MOVIDA#CONNECTED nosi wszelkie, tak wysoko cenione przez Uczestników, cechy masterclass: zarówno prelegenci, jak i uczestnicy to praktycy o znaczącym doświadczeniu, a w meritum klasy master wpleciony został czas na wymianę doświadczeń, interaktywne dyskusje i skuteczny networking

Profil uczestników 

Nasze MASTERCLASS kierujemy do:

  • Dyrektorów i Managerów Zakładów Produkcyjnych
  • Dyrektorów i Kierowników Produkcji
  • Managerów ds. Lean
  • Kierowników ds. Planowania i Nadzoru Produkcji
  • Kierowników Działu Rozwoju
  • Koordynatorów Procesu
  • Managerów Inżynieringu
  • Inżynierów Produktu
  • Inżynierów Procesu
  • przedstawicieli kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za nadzór nad systemami zarządzania
Prelegenci 
Bartosz Lejnweber
Kierownik Produkcji, DGS Poland Sp. z o.o.
Tomasz Michalik
Dyrektor Techniczny, SMP Poland Sp. z o.o.
Doświadczony menadżer, zarządza obszarami związanymi z nowymi wdrożeniami, a także ze wsparciem technicznym. Obecnie od ponad 12 lat kieruje Działem R&D zatrudniającym zespół 50 inżynierów projektujących wyroby oraz opracowujących technologie wytwarzania na potrzeby wymagającego rynku samochodowego tak na potrzeby rynku pierwotnego jak i wtórnego. Ukończył Wydział Inżynierii Produkcji SGGW w Warszawie w 1992r. Doświadczenia zawodowe zbierał pracując jako asystent naukowy w Instytucie Warzywnictwa, następnie na stanowisku Development & Engineering Manager w Philips Components oraz Dyrektor ds. Rozwoju w Rosti Sp. z o.o. obecnie jako Dyrektor Techniczny w SMP Poland Sp. z o.o. Zakres prowadzonych przez niego projektów jest bardzo szeroki. Oprócz tych spektakularnych, związanych z relokacją produkcji i linii technologicznych z USA, Danii, UK do Polski i Chin, także projekty związane z wdrażaniem nowych wyrobów, nowych materiałów i technologii, często rozwiązań autorskich, pozwalających uzyskać bądź powiększyć przewagę konkurencyjną. W centrum jego zainteresowań jest budowa i wdrożenie systemów oraz efektywnych procesów ciągłej poprawy w obszarze wdrażania nowych wyrobów dla przemysłu samochodowego. Ponadto metody statystyczne wspierające budowę ścieżek rozwoju – zarówno wyrobów, jak i technologii. Drugi obszar skupienia to zastosowanie prostych narzędzi TRiZ w pracy technologa i konstruktora.
Marcin Pater
Inżynier Procesu, MEGATECH Industries Tomaszów Sp. z o.o.
Inżynier Procesu, MEGATECH Industries Tomaszów Sp. z o.o. swoją karierę zawodową w branży Automotive rozpoczął 17 lat temu w firmie produkującej tapicerkę samochodową. Miał okazję pracować na wielu poziomach, zaczynając od produkcji, przez Brygadzistę oraz Specjalistę ds. Produkcji. Aktualnie sprawuje funkcję Inżyniera Procesu. Przechodząc poszczególne etapy rozwoju zawodowego, zdobył praktyczną wiedzę w zakresie zarządzania różnorodnymi zespołami i projektami. Uczestniczył w projektach uruchomienia nowych linii produkcyjnych, jak również podczas optymalizacji i bilansowania produkcji seryjnych. Jest odpowiedzialny za wdrażanie automatyzacji w Zakładzie MEGATECH. Każdy nowy projekt stara się ocenić indywidualnie i wdrożyć w taki sposób aby był on korzystny dla wszystkich działów w Zakładzie.
Dominik Szozda
Dyrektor ds. Ciągłego Doskonalenia, INVENTEN
Dominik posiada 7 letnie doświadczenie managerskie w kilku branżach (m.in. energetycznej, kolejowej, spożywczej) w szczególności przy produkcji charakteryzującej się dużą różnorodnością wyrobów i niskimi seriami. Przechodził przez stanowiska Inżyniera produkcji, Kierownika ds. planowania produkcji i logistyki oraz Kierownika produkcji co daje mu możliwość patrzenia na procesy z wielu perspektyw. Miał okazję pracować przy transformacji Lean zakładu produkcyjnego, uruchomieniach nowych inwestycji, projektach master layoutowych, implementacji systemu Kanban i tworzeniu logistyki wewnętrznej.
Dariusz Weber
Managing Director, PrimeBerg Engineering Sp. z o.o.
Manager z ponad 20letnim doświadczeniem, zarządzał spółkami z branży produkcyjnej i usługowej, piastując stanowiska takie jak: Członek Zarządu – Dyrektor Zarządzający, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu. Reorganizował struktury oraz doskonalił procesy w wielu obszarach działalności przedsiębiorstw, m.in. w zakupach, logistyce, utrzymaniu ruchu, produkcji, kontroli jakości. Ekspert w zakresie zarządzania projektami przemysłowymi, współtwórca metodyki Industrial Project Management. Posiada wiedzę z zakresu takich metodologii, jak: Lean Manufacturing, Six Sigma, TQM. Wdrażał procedury efektywnego utrzymania ruchu przy wykorzystaniu różnych metodologii i strategii, między innymi: RCM (Reliability Centered Maintenance), CBM (Condition Based Maintenance), TPM (Total Productive Maintenance). Posiada doświadczenie w wykorzystywaniu wielu narzędzi, m.in. FMEA, FMECA, PMS (Performance Measurement System), 5S, Autonomous Maintenance, KANBAN, Kaizen. Kompetencje w zakresie zarządzania technicznego potwierdził uzyskaniem certyfikatu EMMP (European Maintenance Management Professional), a umiejętności menedżerskie nabyte podczas wieloletniej praktyki zawodowej potwierdził uzyskując dyplom MBA (program realizowany przez Uniwersytet Szczeciński we współpracy z Manchester Metropolitan University). Koordynował wiele projektów i usług o charakterze technicznym realizowanych m.in. w Polsce, Niemczech, Francji. Realizuje funkcje wsparcia i doradztwa w samej inicjacji i wstępnej organizacji projektów, jak również częściowego bądź kompleksowego zarządzania na zasadzie Interim Management. W ramach Interim Management przyjmował funkcje m. in. Dyrektora Technicznego oraz Menedżera Projektu rozbudowy zakładu produkcyjnego. Praktyk – wykładowca MBA i Akademii Zarządzania Technicznego.
Michał Wenelski
Szef Projektu, PrimeBerg Engineering Sp. z o.o.
Ekspert Lean Six Sigma potwierdzony przez wiele projektów, Lean Six Sigma Black Belt. Manager wielu projektów optymalizacyjnych w obszarach operacyjnych przy użyciu narzędzi Lean Six Sigma i nowoczesnej metody zarządzania projektami opartą o Industrial Project Management (IPM). Posiada doświadczenie w projektowaniu i usprawnianiu procesów poprzez redukcję marnotrawstw, podnoszenie poziomu jakości i optymalizację przepływu procesów. W swojej pracy zajmuje się czasami cyklów, definiowaniem zasobów ludzkich i roboczogodzin, redukcją kosztów związanych z zapasami, niską jakością oraz brakiem wydajności. Jest entuzjastą podejścia systemowego i procesowego opartego na procesach, stacjach roboczych i instrukcjach pracy przyjaznych dla ludzi. Promuje eliminację działań nieprzynoszących wartości dodanej oraz skupia się tych procesach, które przynoszą realne korzyści firmom. W swoich projektach projektuje narzędzia dostosowane do potrzeb i profilu Klientów. Posiada doświadczenie zarówno w lokalnych jak i globalnych projektach w różnych branżach (np. spożywcza, metalowa, tworzyw sztucznych, energii odnawialnej) oraz w zarządzaniu kros-funkcjonalnymi i multikulturowymi zespołami.
Marcin Witkowski
Pełnomocnik i Koordynator Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością, Środowiskiem i Bezpieczeństwem, BorgWarner Poland Sp. z o.o.
Pełnomocnik i Koordynator Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością, Środowiskiem i Bezpieczeństwem, BorgWarner Poland Sp. z o.o. Praktyk z 20 letnim doświadczeniem w przemyśle motoryzacyjnym w wydziałach produkcji, UR, jakości, zarządzaniu projektami, zarządzaniu jakością, zarządzaniu produkcją oraz Systemami Zarządzania. Obecnie od 6 lat skutecznie zarządzający Zintegrowanymi Systemami Zarządzania w liczącym ok. 1500 osób zakładzie BorgWarner Poland. Wieloletni trener, audytor i specjalista w obszarach procesów i systemów. Fan zintegrowanego podejścia procesowego oraz rozumienia kosztów w zarządzaniu.
Warunki uczestnictwa 

POTWIERDZENIE i WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Trzy dni przed terminem rozpoczęcia masterclass, otrzymają Państwo indywidualny kod dostępu i link do spotkania on-line.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

KOSZT UCZESTNICTWA: 1390zł + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób lub na 2 spotkania - rabat 5%

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Maciej Pietruczuk

Key Account Manager
mpietruczuk[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66

 

Nasi partnerzy: