KLUCZOWE WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI - Jakość w przemyśle
Serdecznie zapraszam na dwa uzupełniające się wydarzenia online MOVIDA#CONNECTED z obszaru zarządzania jakością w przemyśle.
Jak co roku pragniemy Państwa zainspirować i zachęcić do wspólnej dyskusji o wyzwaniach i doświadczeniach w pracy menadżera jakości.
W tej edycji istotne okazały się kluczowe wskaźniki efektywności dla jakości, przykłady zastosowania monitorowania jakości i procesów, efektywne sposoby ich wykorzystania, jak również przykłady analityki kosztów.
Jakość dostaw to kluczowy element jakości wytwarzanych produktów – zastanowimy się, w jaki sposób poprzez współpracę doskonalić jakość naszych dostawców i jak ważne jest zrozumienie wymagań jakościowych w łańcuchu dostaw. Nie zabraknie proaktywnej oceny ryzyka i metod rozwiązywania problemów.
Zachęcam do zapoznania się z programem spotkań. W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.
BROSZURA SPOTKANIA WRAZ Z FORMULARZEM ZGŁOSZENIOWYM
Spotkajmy się online!
9 marca 2021 w godzinach 10.00-14.30
10 marca 2021 w godzinach 10.00-14.00
![]() |
Katarzyna Dutkalska Senior Project Manager |
MOVIDA #CONNECTED to najlepsze praktyki konferencyjne w formacie online!
• merytoryczne prelekcje wygłoszone przez doświadczonych ekspertów
• wyłącznie studia przypadków
• gwarancja wysokiej jakości
• wymiana doświadczeń
• dyskusje networkingowe
- KLUCZOWE WSKAŹNIKI EFEKTYWNOŚCI w obszarze doskonalenia jakości
- OPTYMALIZACJA procesów zarządzania jakością
- wskaźniki w PODEJŚCIU PROCESOWYM
- sprawdzone NARZĘDZIA POMIARU I ANALIZY DANYCH - oprogramowanie wspierające zarządzanie jakością
- zintegrowane dane procesowe i ich WIZUALIZACJA
- ZARZĄDZANIE RYZYKIEM jakościowym w procesie produkcyjnym (PFMEA)
- wdrażanie strategii LEAN
- skuteczne sposoby zwiększania ŚWIADOMOŚCI PRACOWNIKÓW
MOVIDA#CONNECTED zachowuje wszystkie tak wysoko cenione przez Uczestników cechy masterclass: zarówno prelegenci, jak i uczestnicy to praktycy o znaczącym doświadczeniu, a w meritum klasy master wpleciony został czas na wymianę doświadczeń, interaktywne dyskusje i skuteczny networking.
Na e-FORUM spotkają Państwo:
- Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
- Dyrektorów Zarządzania Jakością
- Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
- Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
- Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości Dostawców
- Pełnomocników Zarządu ds. Jakości
- Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
- Audytorów
- Dyrektorów i Kierowników Łańcucha Dostaw
- Dyrektorów i Kierowników Działów Zakupów
- Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości
- Inżynierów Jakości Dostawców
- Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości Dostaw
- kadrę zarządzającą i osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie





POTWIERDZENIE i WARUNKI UCZESTNICTWA
- Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Trzy dni przed terminem rozpoczęcia masterclass, otrzymają Państwo indywidualny kod dostępu i link do spotkania on-line.
- Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
- W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
- Rezygnacja z udziału na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
- MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
- MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.
KOSZT UCZESTNICTWA: 1390zł + 23% VAT
Przy zgłoszeniu 2 osób lub na 2 spotkania - rabat 5%
![]() |
Grzegorz Adamiak Key Account Manager |