FUTURE PACKAGING

Kategoria: 
Opakowania
Szanowni Państwo 

e-Forum Future Packaging to dwa spotkania online dotyczące kluczowych trendów i optymalizacji w dynamicznie zmieniającej się branży opakowań.

Nowe dyrektywy, jak i obserwowane zmiany w oczekiwaniach konsumentów, skutkują wprowadzaniem wielu innowacji w projektowaniu opakowań i materiałach opakowaniowych.

Przyjrzymy się przemianom, nowinkom, wdrożeniom. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak najlepiej wykorzystać potencjał opakowań w kreowaniu wartości dodanej. 

Czy możemy już mówić o ekotransformacji opakowań?

Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów: agencje brandingowe, przedstawicieli producentów FMCG, firmy uczestniczące w całym procesie produkcji opakowań, w tym projektantów, grafików, osoby kreatywne i twórcze. 

Jestem przekonana, że udział w spotkaniu będzie dla Państwa cennym doświadczeniem – zarówno dzięki możliwości zdobycia przydatnej wiedzy, poznania najnowszych trendów na rynku lokalnym i globalnym – zaprezentowanych przez najlepszych ekspertów, jak i dzięki okazji do wymiany doświadczeń w gronie praktyków dbających o najwyższą jakość opakowań.

BROSZURA SPOTKANIA

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Serdecznie zapraszam do udziału!

 

Katarzyna Dutkalska

Senior Project Manager

 

MOVIDA #CONNECTED to najlepsze praktyki konferencyjne w formacie online!

•        merytoryczne prelekcje wygłoszone przez doświadczonych ekspertów

•        wyłącznie studia przypadków

•        wymiana doświadczeń

•        dyskusje networkingowe 

Kluczowe tematy 
  • innowacje w zakresie MATERIAŁÓW OPAKOWANIOWYCH, nieszablonowe i innowacyjne opakowania na półce sklepowej
  • trendy, NOWOŚCI W PROJEKTOWANIU opakowań
  • transformacja przemysłu opakowań w kierunku GOSPODARKI O OBIEGU ZAMKNIĘTYM
  • projektowanie ETYKIET i opakowań z uwzględnieniem ekologii i personalizacji – JAK TRENDY PRZEŁOŻYĆ NA ZYSKI
  • koszty i funkcjonalność, czyli WARTOŚĆ DODANA OPAKOWAŃ
  • innowacje w kartonowych opakowaniach jako odpowiedź na ROSNĄCE POTRZEBY KONSUMENTÓW w zakresie ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
Atuty spotkania 

MOVIDA#CONNECTED Future Packaging to nowa formuła interaktywnych konferencji online. Podobnie jak w przypadku stacjonarnych konferencji zarówno prelegenci, jak i uczestnicy to praktycy o znaczącym doświadczeniu. Wszystkie prelekcje są oparte na POGŁĘBIONEJ WIEDZY, ANALIZIE RYNKU I STUDIACH PRZYPADKÓW

Jest też czas na wymianę doświadczeń, dyskusje i skuteczny networking.

Profil uczestników 

Spotkanie kierujemy do:

  • Koordynatorów, kierowników, managerów, specjalistów ds. rozwoju opakowań 
  • Koordynatorów, kierowników, managerów i inżynierów, specjalistów ds. opakowań 
  • Koordynatorów, kierowników, managerów, specjalistów ds. marketingu 
  • Technologów, konstruktorów i projektantów opakowań 
  • Koordynatorów, kierowników, managerów, specjalistów ds. zakupu opakowań 
  • Liderów projektów opakowaniowych 
  • Ekspertów ds. zarządzania projektami opakowaniowymi 
  • Dostawców opakowań 
  • Działów wdrożeń i rozwoju R&D
  • Działów sustainability
Prelegenci 
Jan Blankiewicz
Product Innovation Manager Europe, Mondi Group
Od 15 lat związany z branżą opakowań, ostatnie 5 lat aktywnie rozwija i wdraża innowacyjne rozwiązania w obszarze opakowań z tektury falistej dla klientów głównie FMCG oraz E-commerce w Polsce, Niemczech, Turcji i Czechach. Absolwent Instytutu Poligrafii Politechniki Warszawskiej. Promotor hasła „Total Cost of Ownership”.
Patrycja Hernant
Designer
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi. Jako twórca serigrafii związana od 2002r. z SMTG w Krakowie. Projektuje od wielu lat: brand design, packaging, identyfikacja wizualna, tworzenie marki, projekty katalogów, opakowań, infografiki, projekty wystawiennicze, identyfikacja, nadzór nad drukiem. Klienci: m.in. Siemssen Tiefkuhlprodukte GMBH, Sun House, Lapomed, Cooper Alliance Polska, AleWorek, Szkoła Muzyczna 1 st. w Trzcianie, OPTIMEDIKA, SC Sorsum Corda. Doświadczenie zawodowe zdobywała w: Wilk Studio, Agencji Reklamowej Brainbox, Agencji Reklamowej Brain, RR Donnelley Europe Wydawnictwie Telegraph, Agencji Reklamowej TANGO, Agencji Reklamowej GRANT.
Marta Jędrzejczak
Marketing & Communications Manager, DS Smith, Packaging Division, Poland
Absolwentka Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Z marketingiem związana od studiów poprzez pracę w domu mediowym, a następnie e-commerce. Obecnie odpowiedzialna za działania marketingowe DS Smith. Obserwuje trendy konsumenckie, rynkowe i opakowaniowe.
Justyna Kierzkowska-Grzyb
Kierownik Działu Marketingu, Aniflex Głowacka Wojtaszek Sp.j.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na rzecz promocji i rozwoju rynku etykiet i opakowań. Autorka licznych publikacji prasowych na temat trendów w projektowaniu produktów oraz sposobów ich wyróżnienia na sklepowej półce. W Spółce Aniflex odpowiedzialna za śledzenie i wdrażanie zmian w zakresie efektywnego wykorzystania trendów związanych z projektowaniem etykiet i opakowań.
Joanna Kwiatkowska
Client Service Director, Maison & Partners
Badacz z 15-letnim doświadczeniem, przez kilka lat wykładowca technik projekcyjnych na Uniwersytecie Warszawskim. Nadzoruje i realizuje projekty dla polskich jak i zagranicznych klientów – pracowała m.in. dla Procter&Gamble, Coca-Coli, BBC, Netflixa, ale też dla polskich marek – jak Wedel, Oceanic, Miasto Warszawa. Pracowała w najbardziej znaczących agencjach na świecie. Doświadczenie zdobywała m.in. w Londynie i Mumbaju, w którym kierowała dużym zespołem badaczy w największej agencji w Indiach - IMRB International. Specjalizuje się w projektach, mających na celu wprowadzanie nowych produktów na rynek – od konceptu, poprzez badania produktu, marki, opakowań, komunikacji, pozycjonowania. Wielokrotnie zapraszana jako ekspert do stacji TV i radiowych.
Tatiana Roslyak
Projektant, BNA
Projektant, dyrektor artystyczny z 15-letnim doświadczeniem. Nadzoruje i realizuje projekty dla polskich jak i międzynarodowych klientów – pracowała m.in. dla Coca-Coli, Bacardi Martini, Unilevera, ale też dla polskich marek – jak Tyskie, Żubr, Wawrzyniec. Doświadczenie zdobywała m.in. we Włoszech i Rosji. Przez 5 lat kierowała w Moskwie dużym zespołem designerów w jednej z największych rosyjskich agencji brandingowych. Aktualnie ma stałą współpracę z najstarszą polską agencją brandingową BNA. Specjalizuje się w projektach, mających na celu wprowadzanie nowych produktów z sektora FMCG na rynek oraz rebrandingu – od konceptu do pozycjonowania. Nagroda Innovation 2020.
Karina Zawadzka
Regional Marketing Manager Poland & Nordics w firmie SIG Combibloc
Absolwentka kierunków Marketingu i Zarządzania międzynarodowego szkół ekonomicznych HEC Paris oraz SGH Warszawa. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branżach FMCG oraz budowlanej w obszarach marketingu oraz wsparcia sprzedaży w obszarach B2C oraz B2B. W SIG Combibloc odpowiedzialna jest za kreowanie lokalnej strategii marketingowej w zakresie wdrażania innowacji. Z ramienia firmy aktywnie działa na rzecz kreowania pozytywnego wizerunku opakowań kartonowych do płynnej żywności.
Partnerzy 

PARTNERZY MEDIALNI:

   

 

Warunki uczestnictwa 

POTWIERDZENIE i WARUNKI UCZESTNICTWA

Po otrzymaniu wypełnionego on-line formularza prześlemy Pani/Panu potwierdzenie uczestnictwa oraz fakturę. Trzy dni przed terminem rozpoczęcia masterclass, wyślemy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do spotkania.
W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
Rezygnacja z udziału na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

KOSZT UCZESTNICTWA: 1300zł + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób lub na 2 masterclassy on-line – rabat 10%,
przy zgłoszeniu 3-4 osób na wybrane masterclassy online – rabat 13%

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Marcin Horodelski

Head of KAM Group
mhorodelski[at]movida.com.pl
tel.: +48 22 403 84 66

Jolanta Janowska 

Senior Key Account Manager
jjanowska[at]movida.com.pl
tel. +48 22 378 47 43

 

Nasi partnerzy: