BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTÓW I OPAKOWAŃ

Kategoria: 
Jakość
Szanowni Państwo 

Serdecznie Państwa zapraszam na serię spotkań online „Bezpieczny produkt i opakowanie – wiedza i warsztaty”, które odbędą się w terminach:

23-24 listopada 2020 - Bezpieczeństwo produktów i opakowań

3-4 grudnia 2020 - e-Laboratorium – bezpieczny produkt i opakowanie

Spotkanie jak zawsze będzie sposobnością do zdobycia nowych inspiracji oraz pogłębienia i wymiany wiedzy w gronie EKSPERTÓW. Dodatkową wartością dodaną webinarium będą warsztaty. Wspólna praca warsztatowa pomoże praktycznie przećwiczyć omawiane zagadnienia, związane np. z identyfikacją zagrożeń bezpieczeństwa produktów oraz ich jakości w aspekcie parametrów mikrobiologicznych, a także badań opakowań.

Zachęcam do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu w formule umożliwiającej kompleksową analizę bezpieczeństwa i jakości produktów – w wielu aspektach.

Jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

Spotkanie w całości online!

BROSZURA Z FORMULARZEM ZGŁOSZENIOWYM

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Do zobaczenia,

Katarzyna Dutkalska

Senior Project Manager

Kluczowe tematy 
  • kultura bezpieczeństwa i jakości produktu
  • analiza zagrożeń i oceny ryzyka - HARA
  • bezpieczeństwo opakowań – najnowsze wytyczne, trendy
  • etykiety zabezpieczające – najnowsze rozwiązania
  • zarządzanie bezpieczeństwem łańcucha dostaw
  • aktualne wymogi i planowane zmiany wobec badań opakowań i materiałów do kontaktu z żywnością, kosmetykami i farmaceutykami
  • oznaczenia na opakowaniach
  • aspekty ekologiczne opakowań
Atuty spotkania 

MOVIDA# CONNECTED BEZPIECZNY PRODUKT I OPAKOWANIE to nowa formuła interaktywnych konferencji online. Podobnie jak w przypadku stacjonarnych konferencji zarówno prelegenci, jak i uczestnicy to praktycy o znaczącym doświadczeniu, a w meritum klasy master wpleciony został czas na wymianę doświadczeń, ćwiczenia praktyczne, dyskusje i skuteczny networking.

Profil uczestników 

Spotkanie dedykowane jest praktykom, a w szczególności zapraszamy:

  • Koordynatorów, Kierowników, Managerów Działów Jakości, Zapewnienia Jakości, Utrzymania Jakości
  • Koordynatorów, Kierowników, Managerów Laboratoriów Przyzakładowych
  • Koordynatorów, Kierowników, Managerów ds. rozwoju opakowań
  • Koordynatorów, Kierowników, Managerów i Inżynierów ds. opakowań
  • Koordynatorów, Kierowników, Managerów ds. rozwoju produktów
  • Liderów projektów opakowaniowych
  • Technologów, Konstruktorów i Projektantów opakowań
  • Ekspertów ds. zarządzania projektami opakowaniowymi
  • Koordynatorów, Kierowników, Specjalistów ds. Bezpieczeństwa Produktowego
Prelegenci 
Adam Fotek
Laboratorium J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
Specjalizacja w dziedzinie materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych do kontaktu z żywnością. Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie przepisów prawa europejskiego i polskiego oraz metod badawczych na temat opakowań do żywności. Członek Komitetu Technicznego nr 133 ds. Opakowań, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Autor i współautor publikacji oraz wdrożeń metod badań materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Uczestnik projektów badawczorozwojowych finansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Trener i doradca w zakresie materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością. W latach 2005-2013 pracownik Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań.
Anna Krawczak
Konsultantka, Audytorka, Trenerka, Właścicielka PharmAK
Ukończyła Wydział Biologii Uniwersytetu Warszawskiego. Związana z przemysłem farmaceutycznym od 1993r., pracując m.in. w: POLFA TARCHOMIN S.A., BIOTON S.A. CEFARM S.A., Advanced Accelerator Applications Polska Sp. z o.o., Pharma Complex Solutions Sp. z o.o., Agila Specialties Polska (A Mylan Company), zajmując m.in. stanowiska: Kierownika KJ, Kierownika DZJ, Pełnomocnika ds. SZJ, Dyrektora ds. ZJ, Wiceprezesa Zarządu. Jednocześnie przez 16 lat (w różnych firmach) pełniła funkcję Osoby Wykwalifikowanej (QP). W 2012 r. założyła własną firmę consultingową - PharmAK, którą prowadzi do chwili obecnej. Ukończyła Studium podyplomowe na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego we współpracy z Lloyd’s Register Quality Assurance (LRQA) „Systemy Zarządzania Jakością wg norm ISO serii 9000:2008. Posiada Certyfikaty LRQA: Menedżer Jakości, Audytor wewnętrzny, Menedżer systemu zarządzania środowiskowego oraz bezpieczeństwem i higieną pracy oraz Studia podyplomowe na Wydziale Farmaceutycznym Uniwersytetu Jagiellońskiego „Osoba Wykwalifikowana w kontroli jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych”. Doświadczony konsultant, szkoleniowiec oraz audytor GMP/GDP. Współpraca z kilkudziesięcioma firmami polskimi i zagranicznymi – z branży farmaceutycznej oraz z branż pokrewnych: kosmetycznej i chemicznej.
Marta Siwiec
Konsultant, Trener, Quality Time
Absolwentka Wydziału Nauk o Żywności AR w Szczecinie, doświadczenie zdobyła w zakładach przetwórczych w takich branżach jak: przetwórstwo mięsa, produkcja mieszanek przyprawowych i środków funkcjonalnych, czy produkcja garmażeryjna oraz w branży owocowowarzywnej w UK. Następnie w latach: 2003-2005 konsultantka ds. wdrożeń, zaprojektowała systemy jakości, w tym HACCP, ISO 9001 i BRC w ponad 30 zakładach większości branż przemysłu spożywczego. Od 2006 roku prowadzi audity strony trzeciej na zgodność ze standardami IFS oraz BRC Food, najpierw jako pracownik etatowy jednostki Bureau Veritas Certification, a od 2012 roku – po założeniu własnej firmy – jako auditor kontraktowy. Założycielka i główny konsultant firmy Quality Time, która prowadzi doradztwo prawne oraz pod kątem bezpieczeństwa zdrowotnego produktów spożywczych dla firm na terenie całej Polski. W latach 2012 – 2016 w ramach własnej działalności zrealizowała w sumie ponad 60 projektów wdrożeniowych oraz ponad 240 szkoleń w zakresie systemów jakości, jak i wymagań prawnych dotyczących bezpieczeństwa zdrowotnego żywności i napojów. W zakresie systemów jakości współpracuje m.in. z: Mondelez Polska, Animex Foods.
Maciej Wojtaszek
Współwłaściciel, Aniflex Głowacka Wojtaszek Sp.j.
Manager z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, który od wielu lat zarządza własną firmą zajmującą się produkcją etykiet samoprzylepnych. Ekspert w dziedzinie technologii druku cyfrowego i fleksograficznego; prelegent konferencji i kongresów związanych z branżą opakowań, autor publikacji prasowych na temat etykietowania produktów. Aktywny uczestnik prac związanych z rozwojem technologii druku etykiet samoprzylepnych.
dr inż. Zbigniew Oczadły
Laboratorium J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
Doktor nauk rolniczych w zakresie technologii żywienia i żywności – chemii i analizy żywności (Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Wydział Technologii Żywności, Katedra Analizy i Oceny Jakości Żywności). Audytor w zakresie standardów BRC Global Standard Food, IFS International Food Standard oraz GLOBALG.A.P.; audytor systemów ISO 9001, ISO 22000 oraz HACCP. Wykładowca z zakresu prawa żywnościowego oraz wymagań standardów BRC i IFS w ramach studiów podyplomowych na wydziale Technologii Żywności UR w Krakowie.
Warunki uczestnictwa 

POTWIERDZENIE i WARUNKI UCZESTNICTWA

  • Po otrzymaniu wypełnionego formularza opiekun Klienta z ramienia MOVIDA prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz fakturę. Trzy dni przed terminem rozpoczęcia masterclass, otrzymają Państwo indywidualny kod dostępu i link do spotkania on-line.
  • Na dwa dni przed rozpoczęciem spotkania można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • MOVIDA zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • MOVIDA oświadcza, że jest czynnym płatnikiem VAT.

KOSZT UCZESTNICTWA: 1200zł + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób lub na 2 masterclassy on-line – rabat 10%,
przy zgłoszeniu 3-4 osób na wybrane masterclassy online – rabat 13%

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Alicja Mrozowicz

Senior Key Account Manager
amrozowicz[at]movida.com.pl
tel. +48 22 696 74 82

 

Nasi partnerzy: