MAINTENANCE TOUR

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

Z wielką przyjemnością zapraszam do udziału w I edycji masterclass MAINTENANCE TOUR, które odbędzie się 12-13-14 stycznia 2021 roku.

Wyjątkowa formuła MAINTENANCE TOUR to połączenie teorii z praktyką: merytoryczne prelekcje poparte są konkretnymi przykładami podczas zwiedzania linii produkcyjnych.

Nasze zaproszenie do współpracy przyjęli Szefowie nowoczesnych zakładów produkcyjnych:

   

Poznają Państwo trzy nowoczesne zakłady o zróżnicowanej specyfice i strategiach zarządzania utrzymaniem ruchu, z wdrożonymi nowoczesnymi, innowacyjnymi rozwiązaniami i zoptymalizowanymi procesami.

Po każdorazowym zwiedzaniu zaplanowana jest sesja pytań i odpowiedzi, która umożliwi Państwu wymianę poglądów i dogłębne poznanie zastosowanych rozwiązań.

Wieczory biznesowo-integracyjne dadzą sposobność, by kontynuować wymianę doświadczeń w nieformalnej atmosferze oraz nawiązywać nowe kontakty w gronie najlepszych.

MAINTENANCE TOUR to gwarancja wielu inspiracji do zaimplementowania we własnych organizacjach.

Zachęcam do uwzględnienia tego wydarzenia w kalendarzu. W przypadku pytań merytorycznych jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl. Kontakt do osoby odpowiedzialnej za promocję spotkania oraz informacje o zgłoszeniu, warunkach uczestnictwa i sprawach organizacyjnych znajdą Państwo na końcu broszury.

BROSZURA Z FORMULARZEM ZGŁOSZENIOWYM

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Do zobaczenia!

Katarzyna Dutkalska

Senior Project Manager

Izabella Kiriczok

Prezes

Atuty spotkania 

Wyjątkowa formuła:

  • zwiedzanie techniczne w 3 zakładach produkcyjnych w 3 dni
  • zróżnicowana specyfika i strategie zarządzania utrzymaniem ruchu
  • każda wizyta poprzedzona merytoryczną prelekcją
  • owocne dyskusje w gronie praktyków z nowocześnie zarządzanych firm produkcyjnych
Profil uczestników 

Na Maintenance Tour spotkają Państwo:

  • Dyrektorów, Kierowników i Koordynatorów Utrzymania Ruchu
  • Dyrektorów Technicznych
  • Dyrektorów i Managerów Zakładów Produkcyjnych
  • Dyrektorów i Kierowników Produkcji
  • Managerów ds. Lean
  • Kierowników ds. Planowania i Nadzoru Produkcji
  • Kierowników Działu Formowania
  • Kierowników Działu Rozwoju
  • Koordynatorów Procesu
  • Managerów Inżynieringu
  • Inżynierów Produktu
  • Inżynierów Procesu
  • przedstawicieli kadry zarządzającej i osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania 
Prelegenci 
Andrzej Błażejczyk
Maintenace & Spare Parts Manager, Coca-Cola HBC Polska - Radzymin Plant
Absolwent WSM w Warszawie, kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Wieloletni ekspert ds. opakowań w grupie CCHBC, od kilku lat odpowiedzialny za utrzymanie ruchu w zakładzie Radzymin, w zakładzie CHP oraz w zautomatyzowanych magazynach produktu gotowego.
Dariusz Kierasiński
Dyrektor ds. Technicznych, Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A.
Absolwent Politechniki Radomskiej na kierunku Elektrotechnika – Automatyka. Od początku swojej kariery (18 lat) związany z Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A. jako pracownik utrzymania ruchu. W latach 2003-2005 odpowiedzialny za wdrożenie w fabryce Autonomous Maintenance, Team Work, 5S, KAIZEN, One Point Lesson oraz SMED. W kolejnych latach Kierownik Działu Zarządzania Jakością, następnie Kierownik Przepływów Logistycznych, a od 2009 roku Dyrektor ds. Technicznych w ITPM S.A. Zakres odpowiedzialności: realizacja projektów technicznych i inwestycji, zarządzanie służbami Utrzymania Ruchu, naprawy i konserwacje parku maszynowego, zapewnienie dostaw energii i wymaganych mediów dla funkcjonowania fabryki, właściwe utrzymanie i nadzór na budynkami, budowlami i placami, zapewnienie właściwej ochrony fabryki – ochrona fizyczna i monitoring.
Michał Mazurek
Engineering Manager, Technicolor Polska Sp. z o.o.
Kieruje zespołem odpowiadającym za utrzymanie ruchu oraz realizację projektów w obszarze produkcji: wdrożeniowych, inwestycyjnych, optymalizacyjnych. Absolwent MBA w Wyższej Szkole Zarządzania oraz Wydziałów Mechatroniki i Elektrycznego Politechniki Warszawskiej. W czasie swojej praktyki zawodowej pracował również w firmach prowadzących projekty w obszarze przemysłu.
Marcin Król
Product Manager Building Drainage, ACO Elementy Budowlane Sp. z o.o.
Absolwent Politechniki Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Materiałowej oraz Zarządzania Produktami i Usługami w Szkole Głównej Handlowej. W firmie ACO odpowiedzialny za grupę produktów dedykowanych do zastosowania w obszarze przetwarzania żywności. Produkty stanowią systemowe rozwiązania realizujące światowe trendy w dziedzinie higieny, bezpieczeństwa i ekologicznego zarządzania wodą.
Partnerzy 

PARTNERZY MAINTENANCE TOUR:

   

************************

Coca‑Cola HBC Polska to oddział Coca‑Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca‑Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów.

Do firmy Coca-Cola HBC Polska należą trzy zakłady produkcyjne – w Staniątkach, Radzyminie i Tyliczu.

Fabryka w Radzyminie to jeden z największych zakładów w grupie.

PRODUKCJA

Sześć linii produkcyjnych funkcjonujących w zakładzie umożliwia produkcję wszystkich rodzajów napojów. Dwie linie w Radzyminie to tzw. linie aseptyczne, na których w sterylnym otoczeniu produkowane są napoje bez konserwantów.

Oprócz napojów produkowane są również preformy, z których następnie wytwarzane są butelki PET. Preformy zaopatrują wszystkie trzy zakłady naszej firmy. 

Zakład posiada centrum paletyzacji umożliwiające składanie jednostkowego produktu gotowego w opakowania zbiorcze zgodnie z życzeniem klienta, który następnie trafia do automatycznego magazynu wysokiego składowania, skąd jest dystrybuowany do klienta.

Obecnie zakład w Radzyminie zajmuje powierzchnię blisko 13,7 ha, z czego prawie 45 600 m2 przypada na zabudowania.

Zrównoważony rozwój:

Coca-Cola HBC Polska jest liderem odpowiedzialnego biznesu w Polsce, a jej praktyki są doceniane przez niezależnych ekspertów.

Firma nieustannie wyznacza sobie ambitne cele, które ogłasza w formie zobowiązań zrównoważonego rozwoju, które obejmują takie obszary jak:

  • troska o zasoby wodne
  • energia i ochrona klimatu
  • odpady i recykling
  • zdrowie konsumentów
  • rozwój pracowników
  • współpraca z partnerami biznesowymi
  • rozwój społeczności lokalnej, w której jesteśmy bezpośrednio obecni.

Coca-Cola HBC Polska wdrożyła międzynarodowe uznane systemy zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz żywności:

  • Zarządzanie jakością (ISO 9001)
  • Zarządzanie środowiskiem (ISO 14001)
  • Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (OHSAS 18001)
  • Zarządzanie Bezpieczeństwem Żywności (FSSC 22000)
  • European Water Stewardship – GOLD certificate

Wszystkie zakłady zostały również certyfikowane pod kątem Zapewnienia Jakości Zdrowotnej Żywności ISO 22000.

LICZBA PRACOWNIKÓW: prawie 2.000 osób

 

 

Imperial Tobacco jest częścią Imperial Brands – jednego z największych producentów wyrobów tytoniowych na świecie, który należy do tzw. „wielkiej czwórki producentów tytoniowych”.

Sprzedaje swoje produkty w ponad 160 krajach. Posiada 31 fabryk na świecie i łącznie zatrudnia ok. 37 000 pracowników

PRODUKCJA

Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A. jest trzecim w Polsce producentem wyrobów tytoniowych.

LICZBA PRACOWNIKÓW: razem ze swoją drugą spółką zatrudnia ponad 2000 osób.

CERTYFIKATY

Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A.  jest nie tylko w czołówce producentów wyrobów tytoniowych, ale jest również docenianym pracodawcą. Już 6–sty  rok z rzędu odznaczany jest prestiżowym certyfikatem TOP EMPLOYER POLSKA oraz drugi rok z rzędu równie prestiżowym certyfikatem TOP EMPLOYER EUROPE.

Wspólnie tworzymy miejsce, w którym wzajemnie o siebie dbamy – wszędzie i każdego dnia.

 

 

Technicolor to międzynarodowy koncern, posiadający oddziały na całym świecie, zatrudniający 17 tysięcy osób.

Polska siedziba główna firmy znajduje się w Piasecznie.

PRODUKCJA

W Piasecznie odbywa się produkcja filmów, gier na płytach DVD, Blu-Ray i UHD, a klientami są największe studia filmowe z Hollywood.

Powierzchnia zakładu to około 24000m2.

Fabryka dostarcza wysoki wolumen krótkich zamówień dla klientów realizujących strategię just in time.

Produkcja realizowana jest za pomocą dużej liczby indywidualnych wysoko zautomatyzowanych linii produkcyjnych.

Priorytetami UTRZYMANIA RUCHU jest zapewnienie wysokiej sprawności i dostępności maszyn oraz niskich kosztów utrzymania.

Zespół techniczny to wysokiej klasy inżynierowie oraz technicy utrzymania ruchu zajmujący sięprecyzyjną mechaniką, automatyką oraz kontrolą parametrów procesu produkcyjnego.

 

STREFA INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ:

     

 

PARTNERZY MEDIALNI:

           
           
                 
           

 

Warunki uczestnictwa 
  • Po otrzymaniu formularza organizator prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia
  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.

KOSZT UCZESTNICTWA: 3450zł + 23% VAT

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Małgorzata Jasik

Key Account Manager
mjasik[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66

Maciej Pietruczuk

Senior Key Account Manager
mpietruczuk[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66

 

Nasi partnerzy: