TOUR de MAGASINS, październik 2017

Kategoria: 
Logistyka - Dystrybucja - Magazyn
Szanowni Państwo 

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej edycji wyjątkowego spotkania masterclass „Tour de Magasins”, które odbędzie się w dniach 10-11-12 października br. w Wieliczce.

Jak co roku zaprosimy Państwa do odwiedzenia i poznania procesów „na żywo”. Tym razem zapraszamy magazynów przyzakładowych świetnie zarządzanych firm:

  • IMI Hydronic Engineering w Olkuszu
  • NIDEC MOTORS & ACTUATORS (POLAND) Sp. z o.o.

Z Państwa opinii wynika jednoznacznie, że procesy zachodzące w magazynach przyzakładowych są bardzo interesujące a niektóre rozwiązania łatwe do implementacji w Państwa Firmach.

Jak zawsze nie zabraknie wieczorów integracyjnych, które znacząco ułatwiają nawiązywanie nowych relacji biznesowych i pozwalają na chwilę odpoczynku po intensywnym dniu.

W sprawach merytorycznych zapraszam do kontaktu: 791 256 634 lub pod adresem poczty elektronicznej: jzimolag[at]movida.com.pl. Kontakt do osoby odpowiedzialnej za promocję spotkania i wszystkie sprawy organizacyjne znajdziecie Państwo w zakładce „Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje” bądź w formularzu kontaktowym na końcu broszury.

Do zobaczenia!

 

Joanna Zimoląg
Senior Project Manager

 

 

Kluczowe tematy 

Obszary tematyczne, które będziemy analizować:

  • REORGANIZACJA MAGAZYNU – zachowanie płynności działania
  • zmiany wymagane prawem odnośnie prac ręcznych
  • działanie magazynu z zewnętrznym operatorem – OUTSOURCING MAGAZYNU
  • procesy OPTYMALIZACYJNE
  • projekt reorganizacji działania magazynu w obszarze centralnego planowania
  • WSKAŹNIKI – jak je poprawić
  • BHP – jak zawsze istotny element działania magazynu

 

Dlaczego warto wziąć udział w spotkaniu masterclass TOUR DE MAGASINS:

  • MOVIDA Conferences to firma istniejąca od wielu lat na polskim rynku autorskich konferencji gospodarczych. Zajmujemy miejsce niekwestionowanego lidera tego rynku i jesteśmy szczególnie cenieni za niezwykle merytoryczne, prawidłowo skonstruowane, starannie przemyślane i goszczące wyjątkowych ekspertów projekty odzwierciedlające realne potrzeby Uczestników.
  • wśród prelegentów i uczestników spotkają Państwo wybitnych ekspertów zajmujących m. in. następujące stanowiska: Dyrektorów i Kierowników Magazynów, Dyrektorów i Kierowników Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych, Dyrektorów i Kierowników ds. Logistyki Magazynowej, Dyrektorów i Kierowników Logistyki Wewnątrzzakładowej, Dyrektorów ds. Inwestycji, Kierowników Zespołów Magazynów, Regional Warehouse Managerów
  • zapoznają się Państwo z rozwiązaniami oraz procesami ich wdrożenia siedmiu Firm, których marki są doskonale rozpoznawalne na rynku
  • w odpowiedzi na Państwa potrzeby odwiedzimy dwa różnorodne i świetnie zarządzane MAGAZYNY w IMI Hydronic Engineering w Olkuszu oraz NIDEC MOTORS & ACTUATORS (POLAND) Sp. z o.o.
  • podczas kolacji integracyjnych będą mieli Państwo możliwość poznać bliżej wszystkich uczestników spotkania w nieformalnej atmosferze, która ułatwi nawiązanie nowych biznesowych znajomości i przyjaźni.
Profil uczestników 

Wśród uczestników spotkają Państwo:

  • Dyrektorów i Kierowników Magazynów
  • Dyrektorów i Kierowników Centrów Dystrybucyjnych i Logistycznych
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Logistyki Magazynowej
  • Dyrektorów i Kierowników Logistyki Wewnątrzzakładowej
  • Dyrektorów ds. Inwestycji
  • Kierowników Zespołów Magazynów
  • Regional Warehouse Managerów
Partnerzy 

Partnerzy Medialni:

     
       
       

 

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

 Koszt uczestnictwa zawiera:

  • merytoryczną wartość spotkania
  • transport do zakładów produkcyjnych w obie strony
  • zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • wyżywienie (przerwy kawowe, obiad) oraz wspólne kolacje
  • materiały w formie pisemnej
  • materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Maciej Pietruczuk
Key Account Manager

mpietruczuk[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66
fax +48 22 626 81 38

Rafał Wiącek
Key Account Manager

rwiacek[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66
fax +48 22 626 81 38

 

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

Nasi partnerzy: