QUALITY TOUR 2017

Kategoria: 
Jakość
Szanowni Państwo 

Szanowni Państwo,

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa do udziału w unikatowym spotkaniu, które odbędzie się w dniach 19-20-21 września 2017 r.

QUALITY TOUR to WYJĄTKOWA FORMUŁA, która łączy w sobie część merytoryczną – prelegenci praktycy dokładnie zaprezentują rozwiązania wdrożone w swoich zakładach -   jak również część praktyczną, podczas której „na żywo” będą Państwo mieli możliwość poznania sprawdzonych rozwiązań i skutecznych metod usprawniania systemów jakościowych i analiz opłacalności wdrożonych działań.

Nasze zaproszenie do współpracy przyjęli Szefowie nowoczesnych, sprawnie działających i znakomicie zarządzanych zakładów produkcyjnych:

       

Zakłady, które zapraszamy do przedstawienia swoich osiągnięć, charakteryzują się sprawdzonymi, innowacyjnymi rozwiązaniami, zaawansowanymi systemami zarządzania jakością oraz wysoce zoptymalizowanymi procesami.

Tematem przewodnim spotkania będzie NOWOCZESNE I EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PRAKTYCE. Na podstawie case studies wnikliwej analizie zostaną poddane metody ciągłego i sprawnego doskonalenia jakości, podnoszenie jej efektywności oraz optymalizacja funkcjonalna i kosztowa.

Podczas zwiedzania zakładów produkcyjnych obejrzą Państwo na żywo zaawansowane i niezawodne rozwiązania wdrożone w zarządzaniu jakością, które mogą stanowić bazę do budowy kompleksowych rozwiązań w Państwa firmach. Istotną informacją jest, że zwiedzanie poprowadzą praktycy, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i przedstawią szczegółowe informacje merytoryczne. Po każdorazowym zwiedzaniu zaplanowany jest panel dyskusyjny, który umożliwi Państwu wymianę poglądów na temat zastosowanych rozwiązań.

Te SWOISTE KONSULTACJE to wyjątkowa okazja do skonfrontowania własnych metod i zdobycia inspiracji do ich udoskonalania lub wypracowania nowych kompleksowych, „szytych na miarę” rozwiązań.

W licznych opiniach, jakie otrzymujemy po każdym z tego typu spotkań, uczestnicy najczęściej podkreślają unikatowy charakter wydarzenia w skali rynku, a także jego bardzo wysoki poziom merytoryczny.

Udział w tego typu TOUR jest doskonałą okazją do nawiązania wielu nowych biznesowych kontaktów i wymiany doświadczeń w doborowym gronie prelegentów i uczestników, co stanowi ogromną wartość dodaną. Pierwsza edycja „QUALITY TOUR” spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i uznaniem uczestników.

Zachęcam do zarezerwowania terminu TOUR w kalendarzu. Warto zwrócić uwagę, że liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 501 713 890 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

Serdecznie zapraszamy,

Katarzyna Dutkalska   

Project Manager   

Izabella Kiriczok

Prezes

                                                              

                                                                       

Atuty spotkania 

Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na spotkaniu:

  • spotkanie ma formułę Masterclass, która stanowi niecodzienną platformę wymiany doświadczeń dla praktyków zarządzających jakością
  • zwiedzą Państwo cztery wyjątkowe obiekty znane z doskonałej jakości zarządzania oraz charakteryzujące się różnorodnością systemów produkcyjnych i stosowanych narzędzi jakościowych
  • podczas spotkania będą mieli Państwo unikatową okazję do poznania sprawdzonych rozwiązań i skutecznych metod usprawniania systemów jakościowych, analiz opłacalności wdrożonych działań, prezentacji systemowej analizy funkcjonowania działów jakości w znakomicie zarządzanych zakładach produkcyjnych
  • zapoznają się Państwo „na żywo”  z zaawansowanymi rozwiązaniami w zakresie zarządzania jakością, które mogą stanowić bazę do budowy kompleksowych rozwiązań w Państwa firmach
  • podczas wspólnych kolacji będą mogli Państwo kontynuować wymianę doświadczeń w nieformalnej atmosferze oraz nawiązywać nowe biznesowe kontakty w gronie najlepszych
Profil uczestników 

Na QUALITY TOUR spotkają Państwo:

  • Dyrektorów Zakładów
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
  • Pełnomocników Zarządu ds. Jakości
  • Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
  • Audytorów
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Produkcji
  • Quality Managers
  • Quality Assurance Managers
  • QHSE Managers
  • Głównych Specjalistów ds. Jakości, Kontroli i Zapewnienia Jakości
  • Przedstawicieli kadry zarządzającej i osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
Partnerzy 

Partnerzy:

Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Zakład w Tyliczu

Zakład Produkcji Wód Mineralnych w Tyliczu należy do Coca Cola HBC Polska.

Obszar Górniczy  to 35 km2 wokół Zakładu Produkcyjnego  terenów leżących w Otulinie Popradzkiego Parku Krajobrazowego.

Posiadamy 22 ujęcia wód mineralnych o głębokości 120 m każde.

Produkujemy „Kroplę Beskidu” i „Kroplę Delice”  na trzech liniach rozlewniczych: dwie linie PET (butelki plastikowe) i jedna NRGB (butelka bezzwrotne szkło)

LICZBA PRACOWNIKÓW

  • w zależności od sezonu ok. 100 osób.

SYSTEMY JAKOŚCI

  • Certyfikacja ISO 9001
  • Certyfikacja FSSC 22000
  • Certyfikacja ISO 14001
  • Certyfikacja OHSAS 18001
  • Złota certyfikacja EWS
  • Certyfikacja E2020

 

 

  Woodward Poland Sp. z o.o.

Woodward, Inc jest niezależną firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją i serwisem rozwiązań w zakresie systemów sterujących dla rynków lotniczego i energetycznego. Dostarczane przez nas innowacyjne systemy kierowania przepływami, energią elektryczną oraz położeniem pomagają naszym Klientom oferować produkty przyjaźniejsze dla środowiska, bardziej niezawodne i wydajniejsze. Nasi Klienci to wiodący producenci oryginalnego wyposażenia (OEM) oraz końcowi użytkownicy ich produktów. Jesteśmy globalną korporacją, z siedzibą główną w Fort Collins w stanie Colorado w Stanach Zjednoczonych. Jesteśmy również notowani na Amerykańskiej giełdzie papierów wartościowych na technologicznym indeksie NASDAQ, pod symbolem WWD. Mamy jasną wizję i realizujemy starannie zaplanowane długofalowe strategie. Posiadając Zakłady w jedenastu krajach mamy możliwość szybko dostarczyć rozwiązania dostosowane do lokalnych potrzeb naszych Klientów.

 Zakład w Niepołomicach to:

  • zespół inżynierów specjalizujących się w projektowaniu i wsparciu produktowym w obszarach elektroniki, elektrotechniki, oprogramowania i mechaniki. Nasi inżynierowie realizują zadania blisko współpracując z kolegami i koleżankami z USA, Niemiec, Holandii, Japonii, Korei i innych krajów
  • zespół pozyskiwania dostawców zarówno dla naszych potrzeb jak i również innych zakładów w regionie
  • laboratoria środowiskowe, wibracyjne dla urządzeń elektronicznych, EMC (kompatybilności elektromagnetycznej) oraz mechaniczne do testów siłowników hydraulicznych i elektrohydraulicznych

PRODUKCJA

  • konwertery używane w elektrowniach wiatrowych
  • szafy sterownicze wykorzystywane do regulowania pracy dużych spalinowych silników stacjonarnych i turbin gazowych, używanych jako napędy główne oraz pomocnicze (np. generatorów prądu, pomp, kompresorów okrętów
  • sterowniki do silników stosowanych w autobusach napędzanych gazem CNG, wózkach widłowych, golfowych i pojazdach wieloczynnościowych
  • sterowniki elektroniczne agregatów prądotwórczych, wielofunkcyjne przekaźniki zabezpieczeniowe i inne urządzenia elektroniczne na potrzeby energetyki

LICZBA PRACOWNIKÓW niemal 450 osób

Ponad 13 000 m2 powierzchni w tym 6 500 m2 hali produkcyjnej

branży lotniczej obsługujemy rynki samolotów pasażerskich, biznesowych, śmigłowców i sektor zbrojeniowy. Nasze technologie lotnicze obejmują przede wszystkim systemy sterowania napędami stosowane we wszystkich typach samolotów napędzanych turbinami odrzutowymi. Dostarczamy także rozwiązania do kontroli ruchu i położenia w rozmaitych kluczowych systemach sterowania. 

branży energetycznej oferujemy rozwiązania dla trzech głównych obszarów. Zapewniamy systemy kontroli do wszelkich urządzeń wytwarzających energię elektryczną, zarówno odnawialną, jak i z paliw kopalnych. Dostarczamy systemy sterowania na potrzeby kontroli jakości, dystrybucji i magazynowania energii we współczesnych i przyszłych sieciach energetycznych. Oferujemy również systemy tego typu używane w urządzeniach zasilających w sektorach wydobywania, dystrybucji, przetwarzania i konwersji energii w rozmaitych zastosowaniach.

 

  NIDEC MOTORS & ACTUATORS (POLAND) Sp. z o. o.

 

NIDEC to japońska korporacja założona w 1973 r. Jest wiodącym światowym producentem szerokiego spektrum silników elektrycznych, od małych - stosowanych w napędach precyzyjnych, do dużych – wykorzystywanych w energetyce. W Polsce grupa NIDEC posiada jeden zakład działający w Niepołomicach od 2009 r. Nasz główny profil produkcyjny to elektryczne silniki napędowe instalowane w samochodach, jak i aplikacjach przemysłowych.

LICZBA PRACOWNIKÓW ponad 600 osób

W 2016 roku budynek zakładu został rozbudowany o 6500 m² z czego 4000 m² to część produkcyjna wraz z zapleczem socjalno-biurowym. Pozostałą część stanowi hala magazynu wysokiego składowania, akumulatorownia oraz magazyn chemii.

Będąc częścią międzynarodowego koncernu wdrażamy standardy i rozwiązania wykorzystywane na całym świecie (w tym: systemy zarządzania jakością, bezpieczeństwem, środowiskiem, Lean Manufacturing, trening KYT), jednocześnie adaptując je do naszych lokalnych potrzeb.

Kwestie bezpieczeństwa stanowią integralną część każdego z procesów w naszym zakładzie. Staramy się kształtować bezpieczne środowisko pracy w oparciu o nowoczesne rozwiązania techniczne, wypracowywanie czytelnych zasad organizacji pracy oraz budowanie świadomości i odpowiedzialności wśród pracowników.

Firma KLGS Sp. z o.o. została założona w 2011 roku w Myślenicach (ok. 25 km od Krakowa) i jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej. Jest producentem technicznych detali z tworzyw sztucznych konstrukcyjnych. Główne rynki zbytu to przemysł motoryzacyjny, elektroniczny, gospodarstwa domowego.

Liczba pracowników: ok. 80

Certyfikaty:

- ISO 9001

- ISO TS 16949

- UL 746D

 

Partnerzy Medialni:

www.narzedziownia.org
 

 

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

 Koszt uczestnictwa zawiera:

  • merytoryczną wartość spotkania
  • transport do zakładów produkcyjnych w obie strony
  • zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • wyżywienie (przerwy kawowe, obiad) oraz wspólne kolacje
  • materiały w formie pisemnej
  • materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Justyna Jagiełło
Key Account Manager

jjagiello[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66
fax: (+48 22) 626 81 38

Marcin Horodelski
Head of KAM Group

mhorodelski[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66
fax: (+48 22) 626 81 38

 

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

Nasi partnerzy: