MEDIA TECHNICZNE W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM PODEJŚCIE HOLISTYCZNE, wrzesień 2018

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

Zapraszamy na masterclass MEDIA TECHNICZNE W ZAKŁADZIE PRODUKCJNYM – PODEJŚCIE HOLISTYCZNE, które odbędzie się w dniach 18-19-20 września 2018 r.

Podejście holistyczne do wyzwania, jakie stanowi zarządzanie obszarem mediów technicznych to poziom wyżej, niż zarządzanie kompleksowe, o którym mówiono do tej pory. Polega ono na takim podejściu systemowym, gdzie działania podjęte względem jednego lub grupy mediów mają pozytywny wpływ na pozostałe, tworząc jeden współdziałający funkcjonalny i oszczędny organizm. Nasze badania wskazują, że jest to kierunek, w którym podążają najnowocześniejsze zakłady, a który jawi się jako nieunikniona – i niedaleka zarazem – przyszłość.

Eksperci–praktycy, którzy na przestrzeni ostatnich lat wdrażali działania usprawniające, obniżające koszty, zwiększające bezpieczeństwo w swoich przedsiębiorstwach, przedstawią Państwu szereg skutecznych narzędzi i instrumentów optymalizujących wykorzystanie mediów w zakładach. Zaprezentujemy przykłady z różnorodnych branż, podobnie jak doświadczenia zakładów zróżnicowanych pod względem wieku, sposobu zarządzania, wykorzystywanych narzędzi, systemów jakości, tak by stworzyć jak najszerszy wachlarz inspiracji do zastosowania w Państwa Zakładach.

Zapraszamy także na TECHNICAL UTILITIES SESSION, która odbędzie się w Browarze Elbląg, należącym do Grupy Żywiec.

Starannie wybraliśmy dla Państwa prezentowane case studies. Najistotniejszym kryterium ich wyboru była skuteczność, jakość oraz uniwersalność zastosowania wdrożonych rozwiązań – niezależna od branży, a także stopnia nowoczesności zakładów.

Jestem przekonana, że udział w tym spotkaniu będzie dla Państwa cennym doświadczeniem i możliwością uzyskania praktycznych wskazówek do zastosowania w Państwa codziennej pracy.

Izabella Kiriczok

Prezes

 

Kluczowe tematy 

Masterclass MEDIA TECHNICZNE W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM to:

  • inspiracje i wiedza dla menadżerów odpowiedzialnych za zarządzanie mediami technicznymi w różnych branżach
  • niepowtarzalny, autorski program stworzony w oparciu o badanie rynku
  • starannie dobrane grono prelegentów-praktyków
  • 3 dni dyskusji w gronie najlepszych ekspertów
  • techniczne zwiedzanie zakładu o znakomitych parametrach wykorzystania mediów technicznych
  • przekrojowe tematy i systemowe rozwiązywanie problemów
  • praktyczność zagadnień
  • skuteczne rozwiązania skomplikowanych problemów
  • biznesowo-integracyjne wieczory networkingowe
Partnerzy 

Partner:

 

BROWAR W ELBLĄGU, GRUPA ŻYWIEC

W Elblągu zawsze istniał dobry klimat dla produkcji i konsumpcji piwa. Pierwsze bractwo browarników powstało tu już w XIV wieku. Jednak za początek przemysłowej produkcji piwa w tym mieście uznaje się rok 1872, kiedy to Towarzystwo Akcyjne Browar Elbląski zbudowało browar, będący przodkiem obecnego zakładu. Dziś jest częścią Grupy Żywiec powiązanej z najbardziej międzynarodową firmą piwowarską HEINEKEN.

Browar w Elblągu był wielokrotnie nagradzany za najwyższe standardy jakości i ochronę środowiska (min. brązowa Nagroda TPM Total Productive Management) i bezpieczeństwa pracy (Złota Karta Lidera Bezpiecznej Pracy, przyznawana przez Centralny Instytut Ochrony Pracy). Elbląski browar jest także laureatem ogólnopolskiego konkursu Państwowej Inspekcji Pracy „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”.

Troska o wysoką jakość produktów, środowisko naturalne, bezpieczeństwo konsumentów oraz odpowiedzialna współpraca z dostawcami i klientami to kluczowe wartości, które odzwierciedla nasz łańcuch wartości. Działania, które podejmujemy są odpowiedzią na Cele Zrównoważonego Rozwoju wyznaczone przez Organizację Narodów Zjednoczonych (ang. Sustainable Development Goals/SDG).

 

Partnerzy medialni:

 

 

 

 

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • merytoryczną wartość spotkania
  • wyżywienie (przerwy kawowe, obiad), dwie wspólne kolacje
  • materiały w formie pisemne
  • materiały w formie elektronicznej do pobrania po masterclass ze STREFY KLIENTA
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 
Rafał Wiącek
Key Account Manager
rwiacek[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66
fax +48 22 626 81 38
Maciej Pietruczuk
Key Account Manager
mpietruczuk[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66
fax +48 22 626 81 38

 

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

Nasi partnerzy:

قطعات موبایل خرید دامپ خرید لوپ دیجیتال آی سی هارد بی سیم بیسیم Google