FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW, maj 2018

Kategoria: 
Jakość
Szanowni Państwo 

Serdecznie zapraszamy do udziału w III edycji FORUM JAKOŚĆ DOSTAWCÓW, które odbędzie się w dniach 22-24 maja 2018 r. w Olsztynie.

W programie spotkania m.in.: optymalizacja procesów ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ I ROZWOJEM DOSTAWCÓW: ocena RYZYKA, ocena i monitoring dostawcy, zarządzanie relacjami i procesami współpracy, wdrażanie rozwiązań mających na celu poprawę wskaźników jakościowych u partnerów, a jako temat do dyskusji: rola dostawcy w procesie PROJEKTOWANIA NOWEGO WYROBU. Temat PROAKTYWNEGO ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ DOSTAWCÓW wciąż jest w fazie rozwoju, a wiemy, że budowanie silnych relacji z kluczowymi dostawcami stwarza możliwości poprawienia ogólnej jakości produktu i lepszej wydajności.

Zadbaliśmy o to, aby tematyka forum była zróżnicowana i adekwatna do dzisiejszych potrzeb Państwa organizacji.

Prelekcje merytoryczne zostaną poparte konkretnymi przykładami skutecznych narzędzi zapewnienia jakości dostawców podczas zwiedzania linii produkcyjnych zakładu Michelin Polska S.A.

Spotkanie ma formułę masterclass, która stanowi niecodzienną platformę wymiany doświadczeń dla praktyków zarządzających jakością. Udział w tego typu Forum jest doskonałą okazją do nawiązania wielu nowych biznesowych kontaktów i wymiany doświadczeń, czemu dodatkowo sprzyjać będą wspólne kolacje z elementami networkingowymi.

Jesteśmy przekonani, iż przedstawione case studies będą inspiracją do znalezienia optymalnych rozwiązań i wypracowania efektywnych zasad współpracy z dostawcami.

Zachęcamy do udziału w spotkaniu. W przypadku pytań do kontaktu pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

Katarzyna Dutkalska
Project Manager
Izabella Kiriczok
Prezes

 

Kluczowe tematy 

O tym będziemy rozmawiać:

  • OPTYMALIZACJA PROCESÓW zarządzania jakością i rozwojem dostawców
  • WYBÓR, ZATWIERDZANIE, OCENA I ROZWÓJ DOSTAWCÓW SUROWCÓW I USŁUG
  • praktyczne SYSTEMY ZARZĄDZANIA I ROZWOJU DOSTAWCÓW
  • PROAKTYWNE zarządzanie jakością dostawców – najnowsze rozwiązania
  • ZARZĄDZANIE RYZYKIEM w kontekście NOWYCH WYMAGAŃ ISO 9001 I IATF 16949
  • KULTURA ORGANIZACYJNA w przełożeniu na skuteczność rozwoju dostawców
  • SUPPLIER RELATIONSHIP MANAGEMENT - audyty vs proaktywne podejście do dostawcy, umowy jakościowe, trudności we współpracy
  • ROLA DOSTAWCY W PROCESIE PROJEKTOWANIA NOWEGO WYROBU
  • TECHNIKI I NARZĘDZIA zapewniające jakość procesów i produktów dostawców
  • metody ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW
Profil uczestników 

NA SPOTKANIU MASTERCLASS SPOTKAJĄ PAŃSTWO:

  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości Dostawców
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
  • Dyrektorów Zarządzania Jakością
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
  • Kierowników Działów Jakości/ Jakości Dostawców
  • Dyrektorów i Kierowników Działów Zakupów
  • Dyrektorów i Kierowników Łańcucha Dostaw
  • Pełnomocników Zarządu ds. Jakości
  • Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
  • Audytorów
  • Quality Managers
  • Supplier Quality Managers
  • Supplier Quality Engineers
  • Supply Chain Managerów
  • Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości Dostaw
  • kadrę zarządzającą i osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
  • przedstawicieli działów zakupów, sprzedaży oraz R&D
Partnerzy 

Partnerzy Medialni:

       

 

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • merytoryczną wartość spotkania
  • transport do zakładu
  • zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • wyżywienie (przerwy kawowe, obiad) oraz dwie wspólne kolacje z grami integracyjnymi
  • materiały w formie pisemnej
  • materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 
Justyna Jagiełło
Key Account Manager
jagiello[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66
fax: (+48 22) 626 81 38
Marcin Horodelski
Head of KAM Group
mhorodelski[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66
fax: (+48 22) 626 81 38

 

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

Nasi partnerzy:

قطعات موبایل خرید دامپ خرید لوپ دیجیتال آی سی هارد بی سیم بیسیم Google