FACILITY MANAGEMENT w zakładzie produkcyjnym, grudzień 2017

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM to unikatowe spotkanie masterclass, które odbędzie się dniach 12-13-14 grudnia 2017 r.

Do omówienia tematów związanych z dokumentacją, audytami, działaniami operacyjnymi oraz outsourcingiem zaprosiliśmy praktyków-osoby, których wieloletnia praca i sukcesy mogą być doskonałą inspiracją.

Pragniemy Państwa wspierać przy zarządzaniu obszarem facility dając możliwość pozyskania wiedzy, inspiracji, ale też poznania osób, które codziennie zmagają się z podobnymi problemami.

Formuła, którą zaproponowaliśmy - meritum połączone z dyskusją na powyższe tematy to wynik badania rynku, które przeprowadziliśmy w formie wywiadów z niemal setką managerów facility.

W poprzednich edycjach przesłaliśmy Uczestnikom posumowania dyskusji, co spotkało się z dużym pozytywnym odzewem. Ucieszyła nas bardzo wysoka ocena prezentacji czerwcowego eventu oraz liczne sugestie dotyczące organizacji kolejnej edycji tego spotkania jeszcze w tym roku.

Zapraszam Państwa i jestem przekonana, że ten temat przedstawiony przez szefów facility w zakładach produkcyjnych z jednej strony, a firmami świadczącymi usługi tego typu z drugiej strony, to duży atut dający szerokie spojrzenie na tę tematykę a wieczorne kolacje to doskonały moment na integrację oraz wymianę doświadczeń i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych.

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania związane z programem spotkania, jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 791 256 634 lub pod adresem poczty elektronicznej: jzimolag@movida.com.pl.

 

 

Joanna Zimoląg
Senior Project Manager

 

 

Kluczowe tematy 

BĘDZIEMY MÓWIĆ O:

  • bezpieczeństwie technicznym zakładów produkcyjnych
  • zabezpieczeniach PPOŻ – z punktu widzenia bezpieczeństwa budynku
  • opłacalności rozwiązań Facility Management w ujęciu koszty/jakość
  • decyzjach strategicznych – kryteria wyboru serwisów, które warto oddać w zarządzanie firmie zewnętrznej
  • niezbędnych badaniach budynku  - termowizji, izolacji
  • outsourcingu FM – kosztach, jakości usług, zapisów umowy
  • oszczędnościach po stronie zarządcy fabryki- infrastruktura, media
  • zabezpieczeniach budynków przy produkcji czystej i brudnej – strefach, śluzach, infrastrukturze itd.
  • właściwym prowadzeniu dokumentacji technicznej budynku, przeglądach budynków (okresowe), doborze i dokumentacji budynków podczas remontów
  • przeglądach budynków w kontekście przepisów BHP – np. oświetlenie, wentylacje czyszczenie instalacji, czyszczenie kominów wentylacyjnych (technika, częstotliwość)
  • sytuacjach  awaryjnych – jak dobrze rozpisać procedury, roszczenia gwarancyjne do wykonawcy
Profil uczestników 

Podczas Masterclass spotkają Państwo:

  • Kierowników, koordynatorów Facility
  • Kierowników Technicznych Budynków
  • Szefów Infrastruktury
  • Kierowników, koordynatorów Obiektu
  • Kierowników, koordynatorów, inżynierów działów UR
  • Kierowników, koordynatorów, inżynierów działów Technicznych
  • Kierowników, inżynierów ds. Inwestycji i Kosztów
  • Kierowników, inżynierów ds. Techniczno-Projektowych
  • Kierowników, koordynatorów Systemów Krytycznych
  • Kierowników Zespołu Planistów Serwisowych
  • Administratorów Budynków Przemysłowych
  • Dyrektorów, Kierowników Zakładów Produkcyjnych,
  • Kierowników ds. Zarządzania Mediami Technicznymi
Partnerzy 

PARTNERZY MEDIALNI:

   

           
             
     
             
     
             
     
             
       

 

Ciekawostki i fakty 

Zapraszamy do zapoznania się z artykułami związanymi z tematyką facility management:

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

• Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
• W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
• Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez organizatora.
• W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
• Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa
lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

Koszt uczestnictwa zawiera:

• Merytoryczną wartość spotkania
• Wyżywienie (przerwy kawowe, obiad) w tym dwie wspólne kolacje biznesowo-networkingowe
• Materiały w formie pisemnej
• Materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA

Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 
Jolanta Janowska 
Senior Key Account Manager

jjanowska[at]movida.com.pl
tel. +48 22 378 47 43
fax +48 22 626 81 38
Andrzej Sobótka
Key Account Manager

asobotka[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66
fax +48 22 626 81 38

 

X
Poleć artykuł innej osobie

Uzupełnij poniższy formularz

Nasi partnerzy: