Zakupy - optymalizacja działań w trudnych czasach, marzec 2009

18-19-20 marca 2009
Zakupy - optymalizacja działań w trudnych czasach, marzec 2009
Kategoria: 
Zakupy - Administracja

Pierwsza edycja konferencji dotyczącej zarządzania zakupami miała miejsce w dniach 18-19,20 marca 2009 r. Jej tematykę stanowiła optymalizacja procesów zakupowych w trudnych czasach, a prelekcje skupiły się na podsunięciu konkretnych, praktycznych rozwiązań skutkujących usprawnieniem procesów w firmie oraz – w ślad za tym – redukcją kosztów. W gronie ekspertów- prelegentów mieliśmy przyjemność gościć przedstawicieli dużych firm, prezentujących swoje wieloletnie doświadczenia oraz reprezentantów wiodących firm doradczych, którzy zapoznali zebranych ze sprawdzonymi metodami optymalizacji poszczególnych obszarów działania działów Purchasing - Logistic – Planning. Prelekcje wywoływały ożywione dyskusje, które miały swój dalszy ciąg podczas przerw – i stanowiły niewątpliwą wartość dodatkową tego spotkania. Jesteśmy przekonani, że następne spotkanie poświęcone obszarowi zarządzania zakupami będzie równie interesujące i już teraz na nie zapraszamy!

Powiązane opinie: 
Bardzo dobrze przygotowana konferencja - zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Ciekawym pomysłem było zaproszenie do grona prelegentów przedstawicieli firm z różnych branż; dało to możliwość przedstawienia, w jaki sposób teoretyczna wiedza jest przekładana na konkretne działania w codziennej pracy. Duży plus za to, że prelegenci reagowali na sygnały od uczestników, rozwijając te zagadnienia, które szczególnie interesowały uczestników. Poza tym - świetna organizacja!
Logistics Coordinator, SKF Polska S.A., Zakupy - optymalizacja działań w trudnych czasach, marzec 2009

Nasi partnerzy:

قطعات موبایل خرید دامپ خرید لوپ دیجیتال آی سی هارد بی سیم بیسیم Google