Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej, październik 2011

4-5 października 2011
Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej, październik 2011
Kategoria: 
Opakowania

W dniach 4 – 5 października 2011 r. w Warszawie odbyło się spotkanie „Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej”

Do współpracy zaprosiliśmy prelegentów – praktyków, przedstawicieli zarówno producentów opakowań jak i sieci handlowych. Podczas spotkania jako piersi zaprezentowaliśmy najnowszy raport (2011/2012) dotyczący design opakowań.

Spotkanie zostało bardzo wysoko ocenione przez jego uczestników – zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani faktem, że wielu z uczestników wcześniej przez nas organizowanych konferencji przyjeżdża do nas ponownie – i to doborowe grono stale się powiększa.

Już dzisiaj zapraszam na kolejną edycję konferencji poświęconej opakowaniom.

Powiązane opinie: 
Fajne, merytoryczne prezentacje prelegentów, forma dyskusji poprowadziła do większej swobody w wyrażaniu problemów, dziękuję.
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, ARTPLAST Polska Sp. z o.o. , Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej, październik 2011
Konstruktywna, opiniotwórcza, inspirująca
Główny projektant, WERNER KENKEL Sp. z o.o. , Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej, październik 2011
Serdecznie dziękuję. Dyskusja oraz zawartość przerosły moje oczekiwania w sposób znaczący. Jestem wdzięczny za państwa profesjonalizm, niezwykle cenne prezentowane informacje oraz możliwość poznania i wymiany doświadczeń z wieloma profesjonalistami z branży. Brawo!
NPD Manager, O-I Sprzedaż i Dystrybucja, Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej, październik 2011
Rzeczowo i na temat. Jasno przedstawione sprawy nas interesujące, możliwość zadawania pytań podczas prezentacji jest bardzo pomocna.
Dyrektor ds. finansów i administracji, ARTPLAST POLSKA Sp. z o.o. , Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej, październik 2011
Możliwość poznania ciekawych osób z szeroko pojętej „branży”.
Key Account Manager, MONDI CORRUGATED ŚWIECIE, Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej, październik 2011
Dużo ciekawych nowych informacji.
Technolog, Technolog, Herbapol Lublin S.A., Wymogi sieci handlowych wobec opakowań gotowych na półkę SRP i marki własnej, październik 2011

Nasi partnerzy: