ZMIANA LAYOUTU I RELOKACJE MASZYN

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

Zapraszamy na spotkanie masterclass ZMIANA LAYOUTU I RELOKACJA W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, które odbędzie się we Wrocławiu dniach 3-5 grudnia 2019r.

Zmiana layoutu i relokacje to wyzwania, przed którymi staje każdy zakład produkcyjny. Jak najsprawniej poradzić sobie z tym wyzwaniem? Czego unikać, na co zwracać szczególną uwagę, jaki pułapki kryją się w niby oczywistym działaniu?

Pierwsza edycja masterclass, która  odbyła się w marcu br. pokazała jak wiele problemów generuje projekt tego typu, jak jest skomplikowany i z czym się wiąże. Dała także odpowiedź na wiele pytań – otwierając nowe pola do dyskusji.

Zapraszamy Państwa do spotkania, wymiany doświadczeń, zaczerpnięcia inspiracji z praktyki najlepszych w kraju zakładów. Do  omówienia doświadczeń zawodowych zaprosiliśmy praktyków-osoby, których wieloletnia praca i sukcesy mogą być doskonałą inspiracją oraz podpowiedzieć sprawdzone rozwiązania. Przedstawią oni case studies ze swoich zakładów, skupiając się szczególnie na prawidłowym skonstruowaniu i przeprowadzeniu projektu oraz na przyczynach, które spowodowały problemy w trakcie jego realizacji.

Zaprezentujemy nowe, nie omawiane wcześniej przykłady z różnorodnych branż, podobnie jak doświadczenia zakładów zróżnicowanych pod względem wieku, sposobu zarządzania, wykorzystywanych narzędzi, systemów jakości, tak by stworzyć jak najszerszy wachlarz inspiracji.

Spotkanie będzie wzbogacone o techniczne zwiedzanie zakładu GKN Driveline w Oleśnicy, którego fachowcy dokonali całkowitej zmiany layoutu bez zatrzymywania produkcji – z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa ludzi i zakładu.

Sprawdzona formuła maseterclass, którą zaproponowaliśmy – meritum połączone z dyskusją oraz skuteczna wymiana doświadczeń i networking – to gwarancja wysokiej efektywności spotkania, co potwierdzają liczne opinie uczestników jego poprzednich edycji.

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania związane z programem spotkania, jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 626 02 62 lub adresem sekretariat[at]movida.com.pl.

Serdecznie zapraszam,

Izabella Kiriczok
Prezes

 

Kluczowe tematy 

O tym będziemy rozmawiać:

  • CEL I SENS PRZEPROWADZENIA ZMIANY LAYOUTU/RELOKACJI – analiza zasadności i zakresu
  • prawidłowe PRZYGOTOWANIE PROJEKTU zmiany/relokacji – zaangażowanie właściwych działów, dokumentacja, analiza, strategia i taktyka, założenia, zagrożenia, punkty krytyczne
  • OUTSOURCING projektu – czy korzystać z wyspecjalizowanej firmy usługodawczej i w jakim zakresie
  • WSPÓŁPRACA Z FIRMĄ USŁUGODAWCZĄ – zakres, przygotowanie podziału zadań, umowa, współpraca, praktyka
  • BEZPIECZEŃSTWO ludzi i zakładu
  • BUDŻET projektu – optymalizacja kosztów
  • PRZYGOTOWANIE ZAKŁADU do przeprowadzenia projektu: organizacyjne, logistyczne, pracownicze, media techniczne etc.
  • STRATEGIA I PRAKTYKA działania: rozwiązania procesowe, najlepsze praktyki
  • NARZĘDZIA do zarządzania projektem, ich przydatność oraz efektywność
  • ROZWIĄZANIA USPRAWNIAJĄCE przeprowadzenie – systemowe, informatyczne, organizacyjne
  • ZAGROŻENIA dodatkowe – BHP, podwykonawcy, pracownicy działający na maszynach przed ich zabezpieczeniem – praktyka, odpowiedzialność, szkolenie, zarządzanie, rozwiązania prawne i organizacyjne
  • WYZWANIA ważne przy sprowadzaniu maszyn z zagranicy
  • DODATKOWE KORZYŚCI wynikające ze zmiany layoutu/relokacji – dobre i złe „efekty uboczne” i jak sobie z nimi radzić
    dokumentacja, audyty, przeglądy, monitoring efektów
Atuty spotkania 

SPOTKANIE MASTERCLASS TO:

  • DOŚWIADCZENI PRAKTYCY jako prelegenci i słuchacze
  • MERITUM OPARTE NA DOŚWIADCZENIACH Z ŻYCIA ZAKŁADÓW
  • duży nacisk na WYMIANĘ DOŚWIADCZEŃ
  • KOMPLEKSOWE UJĘCIE tematów ważnych w zarządzaniu obszarem FM
  • SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA i inspiracje z rynku
  • doskonała platforma wymiany wiedzy i doświadczeń
  • ciekawe i owocne DYSKUSJE w gronie DOŚWIADCZONYCH EKSPERTÓW
  • dwie kolacje networkingowo-integracyjne

 

Profil uczestników 

Na Masterclass zapraszamy szczególnie:

  • Kierowników Projektów
  • Szefów Relokacji i Zmiany Layoutu
  • Szefów Infrastruktury i Nowych Uruchomień
  • Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów technicznych
  • Dyrektorów, Kierowników Zakładów Produkcyjnych
  • Szefów, Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów UR
  • Kierowników, Inżynierów ds. Inwestycji i Kosztów
  • Kierowników, Inżynierów ds. Techniczno-Projektowych
  • Dyrektorów, Kierowników Produkcji
  • Dyrektorów, Kierowników Rozwoju
  • Szefów Działów Inżynieringu
  • Kierowników ds. Zarządzania Mediami Technicznymi
Partnerzy 

PARTNERZY MERYTORYCZNI:

  • GKN Driveline to kompleks dwóch zakładów produkcyjnych. Obydwa Zakłady przeszły proces relayoutu BEZ WSTRZYMYWANIA PRODUKCJI i z zachowaniem najwyższych norm jakościowych i bezpieczeństwa.
  • Prezentacja dotycząca „Bezpieczeństwa ludzi i zakładu w trakcie zmiany layoutu/relokacji maszyn”, którą w marcu br. wygłosiła p. Dyrektor Dagmara Polowczyk przy czynnej współpracy p. Krzysztofa Chylińskiego –Lidera BHP, została oceniona na 5,4 w skali 1-6 i nagrodzona brawami, a w ankietach i kuluarach o prelegentach mówiono „pasjonaci relokacji”.
  • Zarząd GKN Driveline przyjął nasze zaproszenie do współpracy i technicznego zaprezentowania przeprowadzonych PROCESÓW RELOKACYJNYCH w przestrzeni zakładu. Podczas prezentacji oraz zwiedzania zakładu zobaczą Państwo, że „PASJONACI RELOKACJI”:
    • świetnie opracowali procedury zarządzania podwykonawcami -uwzględniające przebieg procesu, opis działań, zakres odpowiedzialności
    • opracowali sprawny sposób komunikacji z pracownikami zapewniający bezpieczeństwo
    • zarządzali relayoutem przeprowadzając go w obu zakładach bez wstrzymania produkcji (podczas relayoutu w 2013 roku wszystkie maszyny zmieniły swoje miejsce oraz odświeżono posadzki, w pracach uczestniczyły dwie główne firmy wykonujące przemieszczanie maszyn oraz wielu podwykonawców)

 

Warunki uczestnictwa 
  • Po otrzymaniu formularza organizator prześle potwierdzenie przyjęciazgłoszenia
  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Alicja Mrozowicz

Senior Key Account Manager
amrozowicz[at]movida.com.pl
tel. +48 22 696 74 82
fax +48 22 626 81 38

Maciej Pietruczuk

Senior Key Account Manager
mpietruczuk[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66
fax +48 22 626 81 38

 

Nasi partnerzy: