QUALITY TOUR - edycja październikowa

Kategoria: 
Jakość
Szanowni Państwo 

Serdecznie zapraszamy do udziału w październikowej edycji unikatowego spotkania: multibranżowe QUALITY TOUR - najnowocześniejsze praktyki w zarządzaniu jakością, które odbędzie się w dniach 8-9-10 października 2019 r.

Do współpracy zaprosiliśmy trzy NOWOCZESNE OBIEKTY znane z doskonałej jakości zarządzania oraz charakteryzujące się różnorodnością systemów produkcyjnych i stosowanych narzędzi jakościowych.

Nasze zaproszenie przyjęli Szefowie zakładów produkcyjnych:

Tematem przewodnim spotkania będzie NOWOCZESNE I EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PRAKTYCE. Na podstawie case studies wnikliwej analizie zostaną poddane metody sprawnego doskonalenia jakości, podnoszenie jej efektywności oraz optymalizacja działań i systemów. Istotną informacją jest, że tour zostanie poprowadzony przez praktyków jakości, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i przedstawią szczegółowe informacje merytoryczne. Po każdorazowym zwiedzaniu zaplanowana jest sesja pytań i odpowiedzi, która umożliwi Państwu pogłębienie wiedzy i wymianę poglądów na temat zastosowanych rozwiązań.

Jestem przekonana, że udział w tym spotkaniu będzie dla Państwa cennym doświadczeniem i możliwością uzyskania praktycznych wskazówek do zastosowania w Państwa codziennej pracy.
Biznesowo-integracyjne wieczory networkingowe dadzą Państwu sposobność, by kontynuować wymianę doświadczeń w nieformalnej atmosferze oraz nawiązywać nowe kontakty w gronie najlepszych.

W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

Serdecznie zapraszam,

Katarzyna Dutkalska

Senior Project Manager

 

Atuty spotkania 

Wyjątkowa formuła:

  • 3 zakłady produkcyjne w 3 dni
  • merytoryczne zwiedzanie o charakterze techniczno-jakościowym
  • zakłady zróżnicowane pod względem wielkości, branży, produkcji
  • każde zwiedzanie poparte merytoryczną prelekcją
  • praktyczny wymiar dogłębnie omówionych tematów oraz możliwość zobaczenia wdrożonych rozwiązań jakościowych na żywo
Profil uczestników 

Na QUALITY TOUR spotkają Państwo:

  • Prezesów Zarządów
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
  • Pełnomocników Zarządu ds. Jakości
  • Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
  • Audytorów
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Produkcji
  • QHSE Managers
  • Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Jakości
  • Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienie Jakości
  • Przedstawicieli kadry zarządzającej i osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
Partnerzy 

Partnerzy Merytoryczni:

Firma KLGS Sp. z o.o. została założona w 2011 roku w Myślenicach (ok. 25 km od Krakowa) i jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej.

Jest producentem technicznych detali z tworzyw sztucznych konstrukcyjnych. Główne rynki zbytu to przemysł motoryzacyjny, elektroniczny, gospodarstwa domowego.

Firma KLGS Sp. z o.o. oferuje pełny nadzór nad jakością 100% swoich wyrobów poprzez kontrolę procesu i kontrole cech wyrobu na każdym etapie ich wytwarzania.

Indywidualne wymagania klienta stanowią dla nas nadrzędne wytyczne do projektowania procesu i urządzeń kontrolnopomiarowych.

Spełnienie wymagań klienta w zakresie jakości wyrobów jest naszym celem nadrzędnym i jest realizowane już na etapie planowania jakości poprzez aawansowane analizy MoldFlow i optymalizację kształtu wyprasek oraz konstrukcji narzędzi produkcyjnych.

Zapewniamy pełną obsługę w zakresie badań nad doborem tworzywa do produkcji wyrobu jak i wszelkie niezbędne badania wyrobów gotowych, tj. testy wytrzymałościowe, fizyczno-chemiczne, starzeniowe oraz testy materiałowe potrzebne dla kwalifikacji wyrobów wg wymagań i specyfikacji klientów docelowych.

DO OCENY JAKOŚCI parametrów detali wtryskowych oferujemy:

  • Metodę cyfrowej analizy obrazu do pomiaru wymiarów wyrobów i błędów kształtu
  • Elektroniczny pomiar masy dla kontroli poprawności procesu oraz wymiarów wyprasek
  • Kontrolę wymiarów i charakterystyk specjalnych wyrobów wykorzystującą metody kontroli bezpośredniej oraz metodologię SPC
  • Pomiar gęstości całego wyrobu
  • Równomierność rozkładu twardości powierzchni kompozytu
  • Metodę cyfrowej analizy obrazu do oceny wizualnej wyprasek
  • Spektrofotometryczny pomiarów barwy wyrobów.
  • Badanie wybranych właściwości wytrzymałościowych wyrobu

LICZBA PRACOWNIKÓW: ok. 80

CERTYFIKATY:

  • ISO 9001:2015
  • ISO TS 16949:2016
  • UL 746D

 

 

Z ponad 130-letnią historią ABB jest dziś światowym liderem w każdym z wiodących biznesów, które są częścią przedsiębiorstwa: Automatyka Przemysłowa, Elektryfikacja, Systemy Napędowe, Robotyka i Automatyka Dyskretna, Produkty i Systemy Energetyki.

Jest uznawana za jedną z najbardziej innowacyjnych firm w naszym kraju.

PRODUKCJA

W Aleksandrowie Łódzkim powstają energooszczędne i wysokoefektywne napędy średnich napięć, przekształtniki dla ekologicznego transportu szynowego, przetwornice dla farm wiatrowych, systemy wzbudzeniowe, napędy.

Produkując w Aleksandrowie Łódzkim wspomniane wyroby ABB stało się globalnym liderem w swojej branży, którego cechują niezawodność oraz doskonała jakość.

LICZBA PRACOWNIKÓW: ponad 7200 pracowników zatrudnionych w kilku polskich oddziałach firmy

CERTYFIKATY:

Jakość została potwierdzona m.in. takimi certyfikatami jak ISO 9001 oraz ISO/TS 22163:2017. Dodatkowo współpracując z największymi przedsiębiorstwami na świecie spełniamy ich koncernowe wymagania.

 

 

Coca Cola HBC Polska to oddział Coca Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów.

Do firmy Coca-Cola HBC Polska należą trzy zakłady produkcyjne – w Staniątkach, Radzyminie i Tyliczu.

Fabrykę w Staniątkach uruchomiono w czerwcu 1993 r. i od tego czasu przeprowadzono w niej szereg modernizacji i inwestycji. Dziś zajmuje ona ponad 180.000 m2, z czego ponad 41.000 m2 to powierzchnia zabudowań.

Pięć linii produkcyjnych w zakładzie umożliwia produkcję wszystkich rodzajów napojów, z których większość stanowi własność The Coca- Cola Company.

Coca-Cola HBC Polska oprócz produkcji, zajmuje się także dystrybucją i sprzedażą produktów na szeroką skalę.

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

Coca-Cola HBC Polska jest liderem odpowiedzialnego biznesu w Polsce, a jej praktyki są doceniane przez niezależnych ekspertów. Firma nieustannie wyznacza sobie ambitne cele, które ogłasza w formie zobowiązań zrównoważonego rozwoju, które obejmują takie obszary jak:

  • troska o zasoby wodne
  • energia i ochrona klimatu
  • odpady i recykling
  • zdrowie konsumentów
  • rozwój pracowników
  • współpraca z partnerami biznesowymi
  • rozwój społeczności lokalnej, w której jesteśmy bezpośrednio obecni.

LICZBA PRACOWNIKÓW: prawie 2.000 osób

Coca-Cola HBC Polska wdrożyła międzynarodowe uznane systemy zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz żywności:

  • Zarządzanie jakością (ISO 9001)
  • Zarządzanie środowiskiem (ISO 14001)
  • Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (OHSAS 18001)
  • Zarządzanie Bezpieczeństwem Żywności (FSSC 22000)
  • European Water Stewardship – GOLD certificate

Wszystkie zakłady zostały również certyfikowane pod kątem Zapewnienia Jakości Zdrowotnej Żywności ISO 22000.

Spółka w 2016 r. zajęła I miejsce w Rankingu Odpowiedzialnych Firm w branży FMCG.

Zakład w Staniątkach jest drugim obok fabryki w Radzyminie zakładem, przy którym funkcjonuje niezależna oczyszczalnia ścieków przetwarzająca dziennie 1.600 m3 wody ściekowej. Podobnie jak w innych zakładach produkcyjnych firmy, wdrożono tu zaawansowane procedury i systemy wydajności pracy, które minimalizują zużycie energii elektrycznej i wody.

Podczas zwiedzania będą mogli Państwo zapoznać się z: procesami uzdatniania wody i przygotowania produktów; liniami produkcyjnymi, na których nalewane są napoje firmy Coca-Cola oraz laboratorium zakładowym.

Warunki uczestnictwa 
  • Po otrzymaniu formularza organizator prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia
  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Justyna Jagiełło

Key Account Manager
jjagiello[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66
fax: (+48 22) 626 81 38

Marcin Horodelski

Head of KAM Group
mhorodelski[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66
fax: (+48 22) 626 81 38

 

Nasi partnerzy: