XIII FORUM SŁUŻB UTRZYMANIA RUCHU

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

Z wielką przyjemnością zapraszamy Państwa do udziału w cieszącym się ogromnym uznaniem wśród szefów UR prestiżowym XIII FORUM SŁUŻB UTRZYMANIA RUCHU, które odbędzie się w dniach 8-9-10 października 2019 roku.

Jak co roku tematyka obejmuje najbardziej aktualne obszary, trendy i technologie.

Celem spotkania będzie przedstawienie mapy procesów działu utrzymania ruchu wraz mapą wdrożenia rozwiązań Industry 4.0 bazujących na konkretnych rozwiązaniach z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi do monitorowania, raportowania i analityki.

Jako wiodące wybraliśmy zagadnienia, które pomogą odpowiedzieć m.in. na pytania: jak wybrać prawidłową strategię UR, jak rozwijać personel techniczny, jak będzie się kształtować profil pracownika UR – jakich kompetencji należy oczekiwać i jakie podjąć działania?
Powiemy zarówno o sukcesach, jak i trudnościach, na które Państwo napotykają w codziennej pracy i sposobach ich pokonywania.

Biznesowo-integracyjne wieczory networkingowe dadzą Państwu sposobność, by kontynuować wymianę doświadczeń w nieformalnej atmosferze oraz nawiązywać nowe kontakty w gronie najlepszych.

Zachęcam do zarezerwowania terminu Forum w kalendarzu. W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl.

Serdecznie zapraszamy,

Katarzyna Dutkalska

Senior Project Manager

Izabella Kiriczok

Prezes

 

Kluczowe tematy 

O tym będziemy rozmawiać:

  • Utrzymanie Ruchu w erze Przemysłu 4.0
  • Maintenance 4.0 – umiejętne wykorzystanie technologii i danych
  • prawidłowa strategia działu UR ważnym elementem dla sukcesu produkcji
  • optymalna organizacja pracy działów UR
  • skuteczne metody diagnostyczno – analityczne
  • innowacyjne rozwiązania proefektywnościowe
  • nowoczesne systemy monitoringu produkcji, maszyn i instalacji
  • jak zintegrować zarządzanie zleceniami remontowymi w SAP
  • optymalizacja kosztowa UR i efektywność energetyczna
  • przyszłość, rozwój i zmiany systemów zarządzania utrzymaniem ruchu
  • profil pracownika UR/ personel techniczny – kompetencje, potrzeby, rozwój
  • zmieniające się realia na rynku pracy – co powinniśmy zrobić?
Atuty spotkania 
  • KIERUNKI ZMIAN UR w dobie Przemysłu 4.0
  • nowoczesne STRATEGIE UR
  • zarządzanie procesami
  • zmieniające się REALIA NA RYNKU PRACY
  • inspiracje i wiedza DLA MENADŻERÓW odpowiedzialnych za zarządzanie utrzymaniem ruchu W RÓŻNYCH BRANŻACH
  • liczne STUDIA PRZYPADKÓW
  • OWOCNE DYSKUSJEGRONIE PRAKTYKÓW z nowocześnie zarządzanych firm produkcyjnych
  • BOGATY MERYTORYCZNIE program
  • PRAKTYCZNY wymiar prezentowanej wiedzy
  • EFEKTYWNY NETWORKING
Partnerzy 

Partnerzy Merytoryczni:

 

 

 

 

Strefa Innowacyjnych Rozwiązań:

 

            

   

       

     

   

       

   

 

 

      

   

 

   

 

   

 

 

   

 

           

 

 

 

Partnerzy Medialni:

 

           
                   
                 
         

 

      

           

 

Warunki uczestnictwa 
  • Po otrzymaniu formularza organizator prześle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia
  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Należy wówczas niezwłocznie powiadomić Organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania koszty uczestnictwa zostaną zwrócone lub zaproponowany zostanie udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 
       

Jolanta Janowska 

Senior Key Account Manager
jjanowska[at]movida.com.pl
tel. +48 22 378 47 43
fax +48 22 626 81 38

   

Alicja Mrozowicz

Senior Key Account Manager
amrozowicz[at]movida.com.pl
tel. +48 22 696 74 82
fax +48 22 626 81 38

   

Maciej Pietruczuk

Senior Key Account Manager
mpietruczuk[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66
fax +48 22 626 81 38

 

Opiekę nad Strefą Innowacyjnych Rozwiązań pełni Jolanta Janowska, Senior Key Account Manager.

Nasi partnerzy: