FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI FMCG

Kategoria: 
Jakość
Szanowni Państwo 

Mam ogromną przyjemność zaprosić na VI FORUM MANAGERÓW JAKOŚCI FMCG, które odbędzie się w dniach 14-15-16 maja 2019 roku.

Spotkanie corocznie skupia profesjonalistów, dla których JAKOŚĆ jest PASJĄ, a Forum sposobnością do zdobycia nowych inspiracji oraz pogłębienia i wymiany doświadczeń w gronie EKSPERTÓW.

W programie FORUM jak zawsze poruszymy istotne kwestie związane z obszarem zarządzania jakością w branży FMCG oraz zmianami legislacyjnymi.

Szczególną uwagę poświecimy zagadnieniu budowania świadomości i zaangażowania pracowników w zakresie KULTURY JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA PRODUKTU.

W ramach części praktycznej programu zaprosimy Państwa do zapoznania się z procesami jakości w L’Oréal Warsaw Plant w Kaniach.

Podczas Quality Session obejrzą Państwo niezawodne rozwiązania wdrożone w zarządzaniu jakością w zakładzie. Zwiedzanie poprowadzą praktycy zarządzający tym obszarem, którzy odpowiedzą na Państwa pytania i przedstawią szczegółowe informacje merytoryczne.

Nasze wieloletnie doświadczenie wskazuje, iż udział w  Forum jest doskonałą okazją do nawiązania wielu nowych biznesowych kontaktów, czemu dodatkowo sprzyjają wspólne kolacje z elementami networkingu.

Jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 402 64 66 lub adresem kdutkalska[at]movida.com.pl. Kontakt do osoby odpowiedzialnej za promocję spotkania i informację o zgłoszeniu na Forum znajdą Państwo na końcu broszury.

Serdecznie zapraszam,

Katarzyna Dutkalska

Senior Project Manager

 

Kluczowe tematy 
  • programy i metody WSPIERAJĄCE ZAPEWNIENIE JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA PRODUKTU
  • NORMA BRC  - doświadczenia z I rundy certyfikacji standardu
  • SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA żywności i pasz
  • KULTURA BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI – etapy wdrożenia do działalności firmy
  • zaangażowanie pracowników i SYSTEMATIC PROBLEM SOLVING
  • ROLA KONTROLI JAKOŚCI w przedsiębiorstwie
  • AUTORSKIE podejście do AUDYTÓW WEWNĘTRZNYCH
  • ZARZĄDZANIE RYZYKIEM w jakości
  • NARZĘDZIA zarządzania jakością w praktyce
  • praktyczne wskazówki w zakresie współpracy z DOSTAWCAMI
  • FOOD FRAUD - aspekty prawne i praktyczne
  • NOWA USTAWA W BRANŻY KOSMETYCZNEJ – zmiany i restrykcje dla producentów
Atuty spotkania 

Spotkanie masterclass to:

  • DOŚWIADCZENI PRAKTYCY jako prelegenci i słuchacze
  • MERITUM OPARTE NA DOŚWIADCZENIACH Z ŻYCIA ZAKŁADÓW
  • duży nacisk na WYMIANĘ DOŚWIADCZEŃ
  • KOMPLEKSOWE UJĘCIE tematów ważnych w zarządzaniu projektem zmiany layoutu / relokacji
  • SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA i inspiracje z rynku
  • doskonała platforma wymiany wiedzy i doświadczeń
  • ciekawe i owocne DYSKUSJE w gronie DOŚWIADCZONYCH EKSPERTÓW
Profil uczestników 

Na FORUM spotkają Państwo:

  • Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Zapewnienia Jakości
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Kontroli Jakości
  • Pełnomocników Zarządu ds. Jakości
  • Pełnomocników ds. Systemów Zarządzania Jakością
  • Audytorów
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Produkcji
  • Quality Managers
  • Quality Assurance Managers
  • QHSE Managers
  • Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Jakości i Bezpieczeństwa Żywności
  • Głównych Specjalistów/Specjalistów ds. Zapewnienia Jakości
  • osoby odpowiedzialne za nadzór nad systemami zarządzania i zapewnienia jakości w firmie
Prelegenci 
Kalina Buczyńska
Specjalista ds. Zapewnienia Jakości, L’Oréal Warsaw Plant
Absolwentka wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej, na kierunku Technologii Surowców Kosmetycznych i Substancji Zapachowych oraz podyplomowych studiów Systemów Zarządzania Jakością na Uniwersytecie Łódzkim. Od 14 lat związana z fabryką L’Oréal, początkowo w laboratorium technologicznym, następnie na stanowiskach Inżyniera do Spraw Procesu oraz Technologa zajmowała się wdrażaniem oraz optymalizacją procesów produkcji mas kosmetycznych oraz mycia i dezynfekcji. Następnie kierowała laboratorium kontroli jakości. Od 4 lat na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości odpowiedzialna za wdrażanie i śledzenie systemem jakościowego grupy L’Oréal oraz ISO, budowanie kultury jakościowej, nadzór nad dostawcami, monitorowanie wskaźników jakościowych. Czynny audytor wewnętrzny ISO.
Katarzyna Chrapczyńska
Kierownik Zespołu Kontroli Jakości, Bioagra-Oil S.A.
Absolwentka chemii w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Kielcach. Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie na kierunku: „Jakość żywności i systemy jej gwarantowania”. Odpowiedzialna w firmie za funkcjonowanie laboratorium zakładowego. Pełni obowiązki Przewodniczącej zespołu ds. HACCP w firmie. Bierze czynny udział w tworzeniu i utrzymywaniu systemów IFS, BRC i GMP+B2.
Adam Gajewnik
Dyrektor Działu Jakości, L’Oréal Warsaw Plant
Absolwent Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności, kierunku Technologii Surowców Kosmetycznych i Substancji Zapachowych na Politechnice Łódzkiej. Od ponad 10 lat związany z warszawską fabryką L’Oréal w różnych jej obszarach. Pracę rozpoczął w laboratorium, aby później objąć stanowisko Technologa. Zajmował się zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania oraz optymalizacją procesów technologicznych, zapewnieniem jakości wody procesowej, procesów mycia i dezynfekcji. Następnie jako kierownik obszaru wytwarzania mas kosmetycznych jednego z działów produkcji, wdrażał innowacyjne projekty i poprawiał efektywność procesu. Od sierpnia 2018 zajmuje stanowisko Dyrektora Działu Jakości.
Dr Magdalena Garbolińska
Ekspert ds. Laboratoryjnych, JARS S.A.
Mikrobiolog z wieloletnim doświadczeniem w obszarze zapewnienia i nadzorowania kontroli jakości w przemyśle, w szczególności w branży kosmetycznej. Wieloletni pracownik akredytowanego laboratorium badania kosmetyków i żywności. Osoba posiadająca doświadczenie i uprawnienia we wdrażaniu, nadzorowaniu i przeprowadzaniu audytów z zakresu systemów jakościowych opartych na wymaganiach norm: ISO 22000/HACCP, ISO 22716, ISO 9001, ISO 17025, oraz standardu BRC i IFS. Autorka opracowań, artykułów branżowych, a także prelegent i szkoleniowiec z zakresu mikrobiologii przemysłowej, legislacji, audytowania systemów zarządzania w przemyśle spożywczym i kosmetycznym oraz higieny procesów produkcyjnych.
Renata Kalinowska-Biedul
Specjalista ds. Zapewnienia Jakości, L’Oréal Warsaw Plant
Absolwentka Wydziału Chemicznego na Politechnice Warszawskiej, na kierunku Technologii Chemicznej oraz studiów podyplomowych Warszawskiej Szkoły Zarządzania kierunku Zarządzanie jakością. Swoje doświadczenie zdobywała w Instytucie Farmaceutycznym w Zakładzie Farmakologii oraz w zakładach produkcyjnych branży kosmetycznej. Z fabryką L’Oréal związana od 4 lat, pracując w różnych obszarach laboratorium – procesowym, kontroli jakości produktów gotowych, surowców, analiz. W 2017 objęła stanowisko Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości, odpowiedzialna za wdrażanie i śledzenie systemu jakościowego grupy L’Oréal i ISO w fabryce, prowadzenie projektów optymalizacji systemów informatycznych produkcji i jakości, nadzór nad jakością dostawców współpracujących z fabryką.
Małgorzata Koniuszy
Szef Zapewnienia Jakości, Farm Frites Poland S.A.
Swoją karierę zawodową i zdobywanie doświadczeń rozpoczęła kilkanaście lat temu, pracując dla jednego z największych potentatów branży łososiowej, firmy Marine Harvest, gdzie przez lata pracowała na stanowisku Szefa Jakości, pełniąc nadzór nad kontrolą produktu i utrzymaniem Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością. Od 2012 roku związana z firma FFP, gdzie jest odpowiedzialna min. za Zintegrowane Systemy Zarządzania Firmą (ISO 22000,BRC, FSSC 22000, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 31000, ISO 27001) oraz wymagania klientów, takie jak: SQMS dla McD’s, Nestle, Tesco, Smeta, Ikea Iway, certyfikowany Menadżer ds. ryzyka i trener wewnętrzny. Swoją wiedzę zdobywała min. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Politechnice Łódzkiej. Jej pasją jest sport i gotowanie.
Małgorzata Kryszkowska
Dyrektor ds. Zapewnienia Jakości i Ochrony Środowiska, Okechamp S.A.
Jest absolwentem wydziału Chemii Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz dwóch kierunków studiów podyplomowych z zakresu „Bezpieczeństwa i jakości żywności” na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu oraz zakresu „Lean Manufacturing” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w branży farmaceutycznej, spożywczej i opakowaniowej. Specjalizacja zawodowa obejmuje znajomość metod i technik analitycznych, opracowywanie wymagań jakościowych i ilościowych dla surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, a także zarządzania jakością zgodnie ze standardami ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000, IFS, BRC, BRC/IOP, FSC. W swojej karierze zawodowej kierowała pracą Działów: Kontroli Jakości, Zapewnienia Jakości i Produkcji. Zdobyła również doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołów w projektach lokalnych i międzynarodowych.
Ewa Nowacka
Szef Działu Zarządzania Jakością Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.
Absolwentka Wydziału Żywienia Człowieka na SGGW w Warszawie oraz podyplomowego studium Manager Jakości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Wcześniej zatrudniona w Kamis – Przyprawy na stanowiskach Technolog i Kierownik Działu Zapewnienia Jakości. Od 20 lat w LK Dr Irena Eris odpowiada za systemy zarządzania jakością kosmetyków i wyrobów medycznych, jak również za system zarządzania środowiskiem.
Marta Siwiec
Konsultant, Trener, Quality Time.
Absolwentka Wydziału Nauk o Żywności AR w Szczecinie, doświadczenie zdobyła w zakładach przetwórczych w takich branżach jak: przetwórstwo mięsa, produkcja mieszanek przyprawowych i środków funkcjonalnych, czy produkcja garmażeryjna oraz w branży owocowo-warzywnej w UK. Następnie w latach: 2003-2005 konsultantka ds. wdrożeń, zaprojektowała systemy jakości, w tym HACCP, ISO 9001 i BRC w ponad 30 zakładach większości branż przemysłu spożywczego. Od 2006 roku prowadzi audity strony trzeciej na zgodność ze standardami IFS oraz BRC Food, najpierw jako pracownik etatowy jednostki Bureau Veritas Certification, a od 2012 roku – po założeniu własnej firmy – jako auditor kontraktowy. Założycielka i główny konsultant firmy Quality Time, która prowadzi doradztwo prawne oraz pod kątem bezpieczeństwa zdrowotnego produktów spożywczych dla firm na terenie całej Polski. W latach 2012 – 2016 w ramach własnej działalności zrealizowała w sumie ponad 60 projektów wdrożeniowych oraz ponad 240 szkoleń w zakresie systemów jakości, jak i wymagań prawnych dotyczących bezpieczeństwa zdrowotnego żywności i napojów. W zakresie systemów jakości współpracuje m.in. z: Mondelez Polska, Animex Foods.
Monika Witkowska
Quality Manager, Biogened S.A.
Absolwent Wydziału Biotechnologii Politechniki Łódzkiej. Ukończyła Podyplomowe Studium Zarządzania i Systemów Zarządzania Jakością. Przez wiele lat związana z przemysłem farmaceutycznym i kosmetycznym, pracując w Adamed Grupa, TZMO i Sanofi Aventis. Doświadczona w zarządzaniu systemami jakości z zakresu GMP, GDP, ISO. Pełni funkcję audytora wiodącego.
Partnerzy 

Partnerzy Medialni:

 

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Po otrzymaniu formularza prześlemy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia
  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez Organizatora. W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie Organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.
  • Podając w formularzu adres e-mail wyrażamy zgodę na otrzymywanie informacji od MOVIDA Sp. z o.o. s.k.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • Merytoryczną wartość spotkania
  • MOVIDA zapewnia zestawy słuchawkowe podczas zwiedzania
  • Transport do zakładu produkcyjnego w obie strony
  • Wyżywienie (przerwy kawowe, obiad) oraz wspólna kolacja
  • Materiały w formie pisemnej
  • Materiały w formie elektronicznej do pobrania po spotkaniu ze STREFY KLIENTA
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Justyna Jagiełło

Key Account Manager
jjagiello[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66
fax: (+48 22) 626 81 38

 

Nasi partnerzy: