INTRALOGISTYKA, marzec 2019

Kategoria: 
Logistyka - Dystrybucja - Magazyn
Szanowni Państwo 

Serdecznie zapraszam do udziału w spotkaniu masterclass INTRALOGISTYKA, które odbędzie się w dniach 5-7 marca 2019 r. w Wałbrzychu.

Nikogo nie trzeba przekonywać, jak ważnym obszarem w każdym zakładzie jest logistyka wewnętrzna. Koszty, optymalizacja procesów i ich usprawnienie mają znaczący wpływ na działanie całej organizacji. Podczas tego spotkania wieloletni praktycy podzielą się swoimi doświadczeniami, pomysłami, realizacjami. Formuła spotkania umożliwia analizę przedstawianych case studies, przedyskutowanie problemów, wspólne wysnucie wniosków. Takie doświadczenia są niezwykle cenne, stanowią źródło inspiracji i znacząco mogą ułatwić wykonywanie zadań.

Jak w każdej organizacji, w każdym dziale dużym problemem są mało efektywne działania pracowników. Dobrą metodą na wdrażanie rozwiązań są gry interakcyjne LEAN. Wskazują konkretne metody, pozwalające przekonanie pracowników, że zmiany służą ułatwieniu pracy, usprawnieniu działań i podniesieniu efektywności. Dlaczego są takie ważne? Wielu managerów skarży się na brak zaangażowania pracowników. Szkolenie w formie gry, zamiast rutynowych prelekcji powodują znacząco większe zaangażowanie uczestników i skokowo wyższą efektywność przyswajanej wiedzy i zmianę nawyków.

Jednym ze skutecznych sposobów czerpania inspiracji jest udział w Internal Logistics Session. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia z nami Zakładu Produkcyjnego TOYOTA Motor Manufacturing Poland w Wałbrzychu i zobaczenia na żywo zastosowanych rozwiązań. Wizyta poprzedzona jest merytoryczną prelekcją, a osobami oprowadzającymi są pracownicy działu Logistyki Wewnętrznej co gwarantuje praktyczny i efektywny przebieg wizyty.

Wieloletnie doświadczenia wskazują, że bardzo ważnym punktem spotkań masterclass są wieczory networkingowo- integracyjne. Dają one możliwość kontynuowania rozmów w nieformalnej atmosferze oraz nawiązanie cennych kontaktów biznesowych. Zapraszamy serdecznie na dwa takie spotkania: pierwszego i drugiego dnia spotkania.

Zachęcamy do zapoznania się z programem spotkania przedstawionym w dalszej części broszury. Znajdą w niej Państwo więcej informacji odnośnie omawianych tematów, prelegentów z wiodących firm, którzy podzielą się doświadczeniami. W przypadku pytań jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 791 256 634 lub adresem jzimolag[at]movida.com.pl.

Do zobaczenia!

Joanna Zimoląg
Senior Project Manager

 

Kluczowe tematy 

Wiodące tematy:

  • strategia i praktyka organizacji logistyki wewnętrznej: rozwiązania procesowe, organizacja pracy załogi, najlepsze praktyki
  • praktyczne wykorzystanie nowoczesnych technologii w służbie LW
  • narzędzia do zarządzania logistyką wewnętrzną, ich przydatność oraz efektywność
  • optymalizacja kosztów
  • innowacyjne rozwiązania usprawniające logistykę wewnętrzną – systemowe, informatyczne, organizacyjne
  • problemy w logistyce wewnętrznej i ich wpływ na terminowość dostaw do klienta
  • optymalizacja procesów logistyki wewnętrznej
  • nowy zakład - nowa koncepcja logistyki wewnętrznej
  • modelowanie w oparciu o narzędzi Lean w celu podniesienia efektywności logistyki wewnętrznej
  • optymalizacja gospodarki magazynowej dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań
  • optymalizacja transportu wewnętrznego, rozwiązania alternatywne w stosunku do najpowszechniejszych środków transportu – analiza wykorzystania oraz kosztów, metody optymalizacji wykorzystania już posiadanych
  • logistyka wewnętrzna 4.0 – LW 4.0
  • rozwój zadań – nowe sposoby postrzegania zadań LW
  • wpływ nowych okoliczności rynkowych na zarządzanie zakładem produkcyjny i logistyką wewnętrzną
  • bezpieczeństwo jako istotny aspekt zarządzania logistyką wewnętrzną
Profil uczestników 

NA SPOTKANIU MASTERCLASS SPOTKAJĄ PAŃSTWO:

  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Działu Logistyki Wewnętrznej
  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Działu Logistyki
  • Dyrektorów, Kierowników, Koordynatorów Magazynowania
  • Kierowników Zespołu Gospodarki Materiałowej i Magazynowej
  • Dyrektorów oraz Kierowników ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Dyrektorów oraz Kierowników Produkcji i Magazynów
  • Kierowników i Koordynatorów Działu Przygotowania Produkcji
Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • merytoryczną wartość spotkania
  • wyżywienie (przerwy kawowe, obiad), dwie wspólne kolacje
  • materiały w formie pisemnej
  • materiały w formie elektronicznej do pobrania po masterclass ze STREFY KLIENTA
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Marcin Horodelski
Head of KAM Group
mhorodelski[at]movida.com.pl
tel.: (+48 22) 403 84 66
fax: (+48 22) 626 81 38

Rafał Wiącek
Key Account Manager
rwiacek[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66
fax +48 22 626 81 38

 

 

 

Nasi partnerzy: