ZMIANA LAYOUTU I RELOKACJE MASZYN W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, marzec 2019

Kategoria: 
Produkcja - Utrzymanie ruchu
Szanowni Państwo 

Zapraszamy na pierwsze w Polsce spotkanie Masterclass ZMIANA LAYOUTU I RELOKACJA W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM, które odbędzie się w dniach 5-7 marca 2019 r.

Zmiana layoutu i relokacje to wyzwania, przed którymi staje każdy zakład produkcyjny. Jak najsprawniej poradzić sobie z tym wyzwaniem? Czego unikać, na co zwracać szczególną uwagę, jaki pułapki kryją się w niby oczywistym działaniu?

Zapraszamy Państwa do spotkania, wymiany doświadczeń, zaczerpnięcia inspiracji z praktyki najlepszych w kraju zakładów. Do omówienia doświadczeń zawodowych zaprosiliśmy praktyków-osoby, których wieloletnia praca i sukcesy mogą być doskonałą inspiracją oraz podpowiedzieć sprawdzone rozwiązania. Przedstawią oni case studies ze swoich zakładów, skupiając się szczególnie na prawidłowym skonstruowaniu i przeprowadzeniu projektu oraz na przyczynach, które spowodowały problemy w trakcie jego realizacji.

 

 

Pragniemy Państwa wspierać przy zarządzaniu takimi projektami, dając możliwość pozyskania wiedzy i inspiracji, ale też poznania osób, które codziennie zmagają się z podobnymi problemami.

Zaprezentujemy przykłady z różnorodnych branż, podobnie jak doświadczenia zakładów zróżnicowanych pod względem wieku, sposobu zarządzania, wykorzystywanych narzędzi, systemów jakości, tak by stworzyć jak najszerszy wachlarz inspiracji.

Sprawdzona formuła maseterclass, którą zaproponowaliśmy – meritum połączone z dyskusją oraz skuteczna wymiana doświadczeń i networking – to gwarancja wysokiej efektywności spotkania, co potwierdzają liczne opinie uczestników jego poprzednich edycji.

Gdyby mieli Państwo jakiekolwiek pytania związane z programem spotkania, jestem do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 22 626 02 62 lub adresem sekretariat[at]movida.com.pl.

Serdecznie zapraszam,

Izabella Kiriczok
Prezes

 

Kluczowe tematy 

O tym będziemy rozmawiać:

  • cel i sens przeprowadzenia zmiany layoutu/relokacji – analiza zasadności i zakresu
  • prawidłowe przygotowanie projektu zmiany/relokacji – zaangażowanie właściwych działów, dokumentacja, analiza, strategia i taktyka, założenia, zagrożenia, punkty krytyczne
  • outsourcing projektu – czy korzystać z wyspecjalizowanej firmy usługodawczej i w jakim zakresie
  • współpraca z firmą usługodawczą – zakres, przygotowanie podziału zadań, umowa, współpraca, praktyka
  • budżet projektu – optymalizacja kosztów
  • przygotowanie zakładu do przeprowadzenia projektu: organizacyjne, logistyczne, pracownicze, media techniczne etc.
  • strategia i praktyka działania: rozwiązania procesowe, najlepsze praktyki
  • narzędzia do zarządzania projektem, ich przydatność oraz efektywność
  • rozwiązania usprawniające przeprowadzenie  – systemowe, informatyczne, organizacyjne
  • zagrożenia dodatkowe – BHP, podwykonawcy, pracownicy działający na maszynach przed ich zabezpieczeniem – praktyka, odpowiedzialność, szkolenie, zarządzanie, rozwiązania prawne i organizacyjne
  • wyzwania ważne przy sprowadzaniu maszyn z zagranicy
  • dodatkowe korzyści wynikające ze zmiany layoutu/relokacji – dobre i złe „efekty uboczne” i jak sobie z nimi radzić
  • dokumentacja, audyty, przeglądy
  • monitoring efektów
Atuty spotkania 

Spotkanie masterclass to:

  • DOŚWIADCZENI PRAKTYCY jako prelegenci i słuchacze
  • MERITUM OPARTE NA DOŚWIADCZENIACH Z ŻYCIA ZAKŁADÓW
  • duży nacisk na WYMIANĘ DOŚWIADCZEŃ
  • KOMPLEKSOWE UJĘCIE tematów ważnych w zarządzaniu projektem zmiany layoutu / relokacji
  • SPRAWDZONE ROZWIĄZANIA i inspiracje z rynku
  • doskonała platforma wymiany wiedzy i doświadczeń
  • ciekawe i owocne DYSKUSJE w gronie DOŚWIADCZONYCH EKSPERTÓW
Profil uczestników 

Na Masterclass zapraszamy szczególnie:

  • Kierowników, Inżynierów ds. Techniczno-Projektowych
  • Kierowników, Koordynatorów Facility
  • Kierowników ds. Zarządzania Mediami Technicznymi
  • Kierowników Technicznych Budynków
  • Szefów Infrastruktury
  • Szefów Utrzymania Ruchu,
  • Kierowników, Koordynatorów Obiektu
  • Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów UR
  • Kierowników, Koordynatorów, Inżynierów działów technicznych
  • Kierowników, Inżynierów ds. Inwestycji i Kosztów
  • Kierowników, Koordynatorów Systemów Krytycznych
  • Kierowników Zespołu Planistów Serwisowych
  • Administratorów Budynków Przemysłowych
  • Dyrektorów, Kierowników Zakładów Produkcyjnych,       
Partnerzy 

Partnerzy Stolików Tematycznych:

     

 

Warunki uczestnictwa 

Warunki uczestnictwa:

  • Opłata za spotkanie obejmuje dokumentację, posiłki i napoje. Cena nie zawiera kosztów noclegu oraz parkingu.
  • W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem spotkania wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie uczestnictwa i nie wzięcie udziału w spotkaniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
  • Rezygnacja z udziału na 14 dni przed rozpoczęciem spotkania powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Organizatora. Odwołanie zgłoszenia wymaga formy pisemnej i zostanie potwierdzone przez organizatora.
  • W każdym momencie można wyznaczyć zastępstwo. Prosimy wówczas o niezwłoczne powiadomienie organizatora.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania spotkania i zmian w programie z przyczyn niezależnych od organizatora. W przypadku odwołania spotkania zwracamy koszty uczestnictwa lub proponujemy udział w innym spotkaniu, konferencji lub seminarium.

Koszt uczestnictwa zawiera:

  • merytoryczną wartość spotkania
  • wyżywienie (przerwy kawowe, obiad), dwie wspólne kolacje
  • materiały w formie pisemnej
  • materiały w formie elektronicznej do pobrania po masterclass ze STREFY KLIENTA
Opiekę nad Państwa zgłoszeniem sprawuje 

Alicja Mrozowicz

Senior Key Account Manager
amrozowicz[at]movida.com.pl
tel. +48 22 696 74 82
fax +48 22 626 81 38

Maciej Pietruczuk

Senior Key Account Manager
mpietruczuk[at]movida.com.pl
tel. +48 22 403 84 66
fax +48 22 626 81 38

 

Nasi partnerzy: